Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Bredbånd
1.7
667 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
667 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#83
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#83 av 83 bredbåndsleverandører
10%
Dårlig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 667 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
38
16
29
96
488
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig bredbånd

Omtale av  Anonoym

Betaler for 500 Mbps nedlasting, får under 50, og GET prøver å si det skyldes utstyr, evt. feil hos meg. Jeg er koblet på med kabel. Det er GET sitt modem og router. WiFi er håpløst. Dette skyldes selvsagt at GET selger kapasitet GET ikke har.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ultra dårlig kvalitet

Omtale av  A

Det er helt utrolig at et selskap i 2020 kan levere så laber kvalitet. Fiber fra Get? Det er ikke mange trådene i denne fibern, så tregt og ustblit dette er. Monopol situasjon da hele gaten er hooked up på dette skræpet! Teliaskam dette!

Styr unna Get

Omtale av  Stig T. K

Fortsatte abonnementet som huseieren før meg hadde, gjaldt TV og bredbånd. Tok ikke lang tid før det kom SMS om at utstyr tilhørende wifi måtte returneres for å unngå fakturering for dette. Dette kom ut av det blå, for det utstyret jeg hadde i forbindelse med Internett var faktisk utstyr som var nødvendig for å ha nettilgang. Ingen opplysning om hvilket utstyr det gjaldt, om det var fra tidligere abonnent eller meg selv. Har nå en faktura fra Telia/Get fra Lindorff som gjelder akkurat dette, foreligger ingen avtale om noen ting som helst som skal leveres tilbake. Get sender fakturaer uten dokumentasjon via Lindorff, samtidig som all kommunikasjon med dem er håpløs. Har prøvd evigheter med telefon uten å komme igjennom, prøvd chat som bare forsvinner av seg selv, ingen e-post å kommunisere på! Get er via sin pengeinnkrever Lindorff helt håpløst, fatter ikke at det går an å drive i bransjen på denne måten. Så for min del aldri mer Get, og for all del styr unna, du får store problemer med dem!!

Dårlig Internett

Omtale av  Eline

Vi har en leilighet på 60 kvadrat og trenger 3 (!!) forskjellige nettverk i leiligheten for at ting skal funke, og også da går det tregt! I tillegg ender vi opp med å miste internettet hele tiden, så dere burde jo faktisk tilby folk å dekke regningen på 4G og, for dette går ikke an!

Alltid høyere faktura enn avtalt

Omtale av  Thea

Inngikk avtale med GET 13.januar, der de tilbød 2 mnd. gratis bredbånd og etter det 779,-/mnd. Men allerede tidlig februar kom den første regningen. Ifølge GET er årsaken forskuddsbetaling, slik at jeg da betaler for perioden mars. Så får jeg regning nå, 59,- mer enn avtalt beløp. Årsaken denne gangen er at jeg har opprettet autogiroavtale MED VARSLING, og denne varslingen må avmeldes via nettbanken min. Har slettet autogiroavtalen med GET, for tenker å opprette en ny. Og vet dere hva, der dukker det ikke opp noe form for alternativer for MED eller UTEN varsling. Føler GET ikke tar kundene sine seriøst og er avtalebrytere. Virker som de alltid finner på unnskyldninger for å skru opp prisene. Bytter leverandør med en gang en annen tilbyder dukker opp i mitt område. Slik de driver på med nå, anbefaler jeg ingen å bli kunde der. Skjerpings, GET!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Utrolig rotete kundeservice

Omtale av  Øyvind H

Jeg er generelt fornøyd med tjenestene Get leverer, og de er veldig konkurransedyktig på pris så lenge det inngås kollektive avtaler. Kundeservice er dessverre preget av svært mye rot hvor de endrer faktura uten å klargjøre dette med meg, de sender meg krav på defekt utstyr de har bedt meg om å kaste, hvor jeg må klage til Forbrukernemnda. Ville brukt en annen leverandør om vi ikke hadde hatt en kollektiv avtale i sameiet.

Dårlig kvalitet på produktet og liten villighet til å løse problemet

Omtale av  Janne W

Internettet går tregt i perioder og faller helt ut flere ganger daglig. Har fått nytt modem, uten at det hjalp. Har snakket med GET som da opplyser at jeg kan få kjøpt noen forsterkere som KAN hjelpe. Dette koster 990,- i etablering og 49,- pr mnd. Eventuelt kan de sende ut en som kan sjekke signalene hos oss. Dersom de da ikke finner noen problemer vil vi bli fakturert for dette besøket. Vi må altså betale en hel masse for å få produktet GET leverer til å fungere, muligens. Jeg er mildt sagt frustrert over kvaliteten på produktet og ansvarsfraskrivelsen hos GET.

Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR