Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Så dårlig at det er trist."

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Marius F for 11.08.2020 22:44

Telia Bredbånd har totalt 325 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Marius F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så dårlig at det er trist."
7 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler å lese hele anmeldelsen. Jeg ble oppringt av en selger som lovet fantastisk bredbånd via 4g og en ny type router som skulle dekke mitt hus på 3 etasjer. Det var fristende å få 50mbit kontra 20mbit som jeg hadde. Med en gang det var installert var det veldig ustabilt og jeg henvendte meg til kundeservice. Ble da tilbudt airties for utvidelse av rekkevidde for 49kr ekstra pr måned. Dette ga jeg beskjed om var helt uaktuelt og fikk da dette gratis. Dette hjalp veldig lite og problemene ble flere og flere. Ustabilt, ramler ut og inn hele tiden, nedlastingshastighet fra 50mbit-2,5mbit. Har vært i kontakt med kundeservice 5 ganger og de første 3 blir jeg bare bedt om å resette og prøve igjen. Hjelper ingen ting. Den 4 gangen insisterer jeg på å avslutte kundeforholdet siden de ikke klarer å rette feilen og blir da informert om at dette vil koste med 7000kr i gebyr for å avslutte i bindingstiden. De nekter å innrømme at det ikke fungerer ikke ber meg om å resette på nytt. Det hjelper ikke. De insisterer på at de må få lov til å forsøke å rette feilen før jeg får si opp uten bruddgebyr og vil sende meg ny ruter. Ny ruter blir testet og det hjelper ikke. Kontakter kundeservice på nytt og de sier at det skal gå å avslutte kundeforholdet. Dette skal jeg få en bekreftelse på og etter 2 dager har jeg fortsatt ikke fått det. Hver gang jeg snakker med kundeservice og sier at jeg vil avslutte kundeforholdet blir det «merkelig nok» brutt og jeg må ringe opp igjen. Hver gang jeg kontakter dem tar det 30-90minutter av min tid allikevel sender de meg faktura for nett som ikke fungerer. Oppsummert den dårligste kundeservicen jeg har opplevd, meget arrogante folk og absolutt ikke villige til å rydde opp på en god måte. Anbefaler alle å styre unna Get, du kommer garantert ikke til å bli fornøyd. Du føler at du sitter i saksa istedenfor at du er kunde.

Bytt.no
"Så dårlig at det er trist." skrev Marius F om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Marius F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Borghild
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nett detter ut, og tale og bilde henger ikke sammen."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du ønsker å ha tale og bilde ikke henger sammen, så velg get. For det er tilsynelatende helt ok.🤬🤬.. Har nå prøvd å komme oss ut av det, men dette er vist ikke noen feil, som er av en sånn betydning at vi kan kreve å komme oss ut av avtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig hastighet og kundeservice. Jeg skjønner at folk på 70+ kanskje ikke prøver å restarte ting når det ikke fungerer som det skal, men når jeg på 25, for sikkert 100. gang ringer inn fordi nettet enten ikke fungerer eller er supertreigt, så trenger du ikke be meg slå av og koble fra ruteren, vente et par minutter før jeg restarter den, for det har jeg gjort minst 5 ganger før jeg ringer. Jeg gidder jo ikke sitte 30 minutter i telefonkø, hvis problemet kan løses så enkelt som å restarte ruteren.. Har ikke noe valg da jeg bor i leilighet, og sameiet har avtale med Get, men føler meg svindlet som må betale ekstra for å få levbar hastighet på nettet <--- Den er for øvrig kun levbar dersom jeg trekker ledninger gjennom hele forbanna leiligheten for å ha kablet tilkobling til både PC, Xbox og PS4. Leiligheten ser ikke ut, men det får bare være. Styr unna Get, da de ikke leverer det de lover, svarer ikke på telefon og bryr seg ikke om sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige greier"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet minst 50/50 med den nye løsningen wifi 6. aldri testet mer enn 30/10 her. Etter kl 18 på kvelden er nettet totalt ubrukelig og tester da 5/1 maks. Kundeservicen til Get er forferdelig dårlig. Virker som at de ansatte har fått for dårlig opplæring da de ikke klarer å svare på noe som helst. Styr unna dette tullet her.

Lysekunde
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Get burde vært fengslet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Verste selskapet jeg har vært borti. Fra kunderservice til tjenestene og brudd på avtalen har jeg aldri sett maken til. Fortjener ikke en stjerne engang. Stenger bredbånd for hver filleting. Og fakturene som man aldri skjønner noe av fordi dem har lagt på så mye tekst og priser og trukket ene og andre og man avtaler å betaler en fast sum hver måned men får forskjellige høye regninger. Kundeservice får man tak i etter flere måneder og når de først svarer så skal de være stae. Selger sier noe annet og selskapet noe annet. En regning som skulle vært betalt for 7 dager siden som jeg dessuten er uenig, men det gjør at de stenger internett idag. Veldig bra. 3 dager før kontrakten uansett er ferdig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Telia Bredbånd har totalt 325 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR