Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Bredbånd
1.7
666 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
666 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#83
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#83 av 83 bredbåndsleverandører
10%
Dårlig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 667 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
38
16
29
96
488
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no

elendig, uatabilt og dårlig.

Omtale av  Gjermund F

Har 750 linje fra GET, nå Telia. Får sjeldent mer enn 500 tross ingen annen aktivitet på linja og kabel rett i pc. som regel detter det ned på 2-300.. Hver gang jeg ringer inn å klager lover de å se på saken, men det skjer jo aldri.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ræl..

Omtale av  Haakon

Uansett hvor bra pakke du har, så er nettet like treigt å dårlig.. og er ofte nettet plutselig blir borte også

Katastrofalt dårlig kundeservice og leveranse

Omtale av  Dg

1. Jeg bestilte tjenesten "Trådløst bredbånd" med 50 Mbit hastighet og har vært i dialog med Get utallige ganger siden jeg har hatt mellom 1 Mbit og på det aller beste 20 Mbit etter levering. De ringer aldri opp igjen og følger konsekvent ikke opp saken slik at man må selv ta kontakt igjen daglig om feilen ikke blir løst. 2. Det er veldig lang kø både på chat og telefon. Dette er over en periode på 4 mnd. 3. Chat avdelingen og telefonavdelingen virker til å være to separate selskap... 4. Samme løsning blir stadig foreslått og ny saksbehandler setter seg ikke inn i saken. Jeg har dessverre svært lite positivt å si om leveransen fra Get. Dette er noe av det dårligste jeg har har vært borti.

Styr unna, åja, det kan du jo ikke.

Omtale av  Robban

Ikke-eksisterende kundeservice, kontrameldinger på feilmeldinger. Ustabilt. Forferdelig opplevelse

Hvorfor kan ikke selgerne fra Get/Telia, skjønne at nei er et nei

Omtale av  Lill K

Nå har jeg igjen fått "selger" fra Telia/Get på døren og sa med en gang at jeg ikke var interessert. Lukket døren og gikk inn, tror dere ikke at han kom tilbake og ville ha et svar på hvorfor han ikke fikk presentere sin salgs tale. Jeg sa nei igjen og han ville ikke gi seg, tilslutt måtte jeg si at jeg har rett til å si nei, lukket bare døren og han gikk heldigvis. Prøver å finne mail adressen til Get/Telia, for og gi beskjed igjen - at jeg aldri kommer til å kjøpe deres produkt. Det er jo ulovlig med dørsalg, men å presse på med "info" og spørre etter info er hvis ikke ulovlig.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har internettlinje fra Get ufrivillig gjennom borettslaget jeg bor i.

Omtale av  Anonym B

tjenesten slår seg av og det eneste Get har ønsket å gjøre er å bytte ruter. De gjør ikke flere feilsøk og hver gang tjenesten slår seg av må jeg ringe kundeservice for å få slått på internett tjenesten. Det har aldri tatt mindre en 15 min og komme til kundeservice og du for beskjed på tlf "takk for at du fortsatt venter". Videre blir jeg alltid automatisk fakturert for ruter jeg har sendt de i retur, dette har de slettet men kun etter at jeg har kontaktet de og brukt tid jeg aldri for tilbake. Kort oppsummert hvis du vil ha internettlinje med mest mulig styr fram og tilbake og du må ringe kundeservice ofte for å få ordnet opp så er dette leverandøren for deg. Det positive er vel at de ordner opp men de må kontaktes ofte for at linja skal fungere. Du vil også bli forsøkt solgt flere tjenester av kundeservice når du kontakter de. Det vil skje ofte. Lykke til ! :)

Alt for dyre

Omtale av  Henning

De justerer prisen opp mye hvert år, sjekk andre alternativer. Synd jeg ikke får byttet.

Telia Bredbånd har 667 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR