Vi fikk avtalen fra en tidligere leietakere, men internett var treg siden dag en. De kunne ikke fikse det. Skal bytte over til en annet selskap men må betaler for de neste 6 måneder likevel de levere ingenting til meg. De gir ingen kanselering gebyr eller ingenting unntatt fra nei du må betale.

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Brett G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har hatt HomeNet/RiksTV i 2 år uten at det har fungert spesielt bra. Sist lørdag kom det 2 montører og installerte nytt anlegg med nye routere, fikk ikke inn internett på TV og kap. 50/50 isf. 1000/1000 som var det avtalen sa. I går, mandag kuttet nettet fullstendig ut og jeg brukte tot. 2 timer og 50 minutt på tlf. uten at dette ble ordnet, og er fullstendig uten nett og TV. Ringte på nytt i dag og fikk til svar at jeg ville bli kontaktet av reparatør (ikke hyggelig kundebehandler!) og dette kunne ta flere virkedager. Totalt uakseptabelt!!! Jeg vet også med sikkerhet at det er to svenske reparatører i Bodø, da disse var hos meg sist lørdag (for 3 dager siden).

Homenet hadde varslet sanering av linjen vi hadde, men så sendt ut ny mail om at de ikke sanerte den allikevel. Så sanerte de allikevel hele linjen på et mye tidligere tidspunkt enn først varslet, og dette skjedde på en lørdag ettermiddag. Inget nett i en hel helg med 3 barn er ikke veldig ok.. Nå er det mandag med både hjemmekontor og hjemmeskole - og ingen nettforbindelse. Det er alt for dårlig!!

Hatt Homenet i 4 år og aldri opplevd noen problemer. Stabilt og bra nett. Har vært i kontakt med kundeservice to ganger i løpet av disse årene, og er veldig fornøyd også med det.

Har aldri opplevd maken til mer ustabilt nett. Ringer de ukentlig og ingenting skjer. Betaler for 100mbps, men ligger som regel på 5-14mbps...
