Holder ikke det de lover og har skyhøye 'avbestillingsgebyrer'.
Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Tore og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fikk ny router i posten som skulle være såååå bra. Det er det værste som har skjedd, ikke har de noen bruksanvisning til den og grensesnittet minner om Windows 3.1. Når jeg tar det opp med de så innrømmer de at de har fått mange klager og jeg kan få kjøpe en ny av de. Jeg har router inkludert i abb men får ingen ny. Måler på det beste en hastighet på 7, men normalen er 2-3 på er 20 abb. Det er for dårlig. Vil ikke anbefale disse.
Linjen fungerte ikke i det hele tatt i forhold til hva jeg ble lovet. Klaget og ville ut av avtalen å har møtt på kundeservice medarbeidere som har prøvd å lure meg til å si opp en avtale, for å så måtte betale mange tusen. I stede for å løse dette på en ordentlig måte, som ville vært å trekke tilbake produktet. Jeg opplevde kundeservice medarbeidere som var direkte uhøflige!! Dette går videre til forbruker rådet for min del. Aldri mer homenett!

VED MÅLING AV HASTIGHET PÅ LINJEN VJSTE DEN KUN 1.62Mb AV 5Mb OG DA KAN MAN JO SPØRRE OM TROVERDIGHETEN "HOMENET"

Raskere og rimeligere enn Telenor og Nextgentel
