De er langt unna å holde det de lover når det gjelder hastighet. På det verste så klarer vi ikke å laste ned nettaviser.

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Gjedda og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Borettslaget jeg bor i innførte fiber fra Homenet rett før jul 2021. For så vidt greit med felles fiber, men da burde det funke! Fikk beskjed om at hvis jeg ønsket tv- tilkobling var det kun riks tv som var mulig!!!! Jeg hadde fra før eget bredbånd og Telia-tv, hvilket jeg var fornøyd med. Da montøren fra Homenet kom klippet han av kabelen til Telia! Tv-forbindelsen nå slår seg av flere ganger i døgnet, og må restartes minst en gang i døgnet. Siden Homenets fiber er trådløs burde vel hva som helst av tv-tilbydere være mulige! Dette er rett og slett diktatorisk! Jeg er både forbannet, opprørt og skuffet! Etter klagetelefon fikk jeg beskjed om å få tilsendt ekstra utstyr! Etter snart 20 dager har det fremdeles ikke kommet!

Holder ikke det som blir sagt eller lovet av selger og følger ikke opp når en prøver å få ting på stell (selv når man jobber proaktivt med å få ting i orden), så man ender med ekstrakostnader og ingen internett/tv til avtalt tid. Har ALDRI opplevd å føle meg mer lurt av noen som selger med noe! Så fort jeg ikke er "fanget" av kontrakt har dere mistet meg som kunde for alltid. Jeg skal bruke betydelig energi på å anbefale alle jeg kommer over om å styre unna Home Net!

Dette selskapet er så elendig dårlig på kundeservice at det på ingen måte kan forsvare den gode prisen. Bestilte for abbonementet for over 14 dager siden, fikk beskjed ac selger om at det mest trolig bille ta en ukes tid 0 koble opp, men ikke senere enn 4 uker. Jeg kontakter selskapet ved flere anledninger for å høre når jeg kan forvente å få nett oppkoblet, men de svarer bare kort at jeg må vente. De kan heller ikke kontakte montør for å sjekke når de kan. Jeg legger så igjen en negativ anmeldelse på Trustpilot, med samme budskap som over her. Da fikk jeg til svar at de KUNNE finne ut av når det skal kobles opp, og at det var bare å ta kontakt. Etter å ha tatt kontakt med kundeservice igjen får jeg beskjed om at det er helt feil. Jeg får beskjed om at jeg bare må vente. På dette tidspunktet har jeg fått nok, og ber om å få snakke med en i ledelsen eller noen som faktisk kan gi meg svar. Dette ville ikke kundeservice gjøre, da jeg måtte vente på å høre fra de. Dette er provoserende elendig kundeservice. Styr unna for enhver pris!

Selskapet kjører 20% prisøkning. Prøver å si opp, måtte ringe for å få oversendt oppsigelsespapirer.. Terningkast 1 selskapet hele veien. Ustabilt nett har det bestandig vært også.
