Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 81 innen
bredbåndsleverandør
35%
anbefaler
HomeNet

"Elendig hastighet"

Omtale om HomeNet skrevet av Gjedda for 20.01.2022 16:24

HomeNet har totalt 971 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er langt unna å holde det de lover når det gjelder hastighet. På det verste så klarer vi ikke å laste ned nettaviser.

Svar fra HomeNet
25.01.2022 12:05
Hei, Dersom du har problemer med din hastighet anbefaler jeg å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/hastighetstest/ , her finnes det mange nyttige tips som er grei å sjekke ut før man foretar en hastighetsmåling. Dersom dette ikke løser problemene dine er du velkommen til å kontakte oss via telefon eller chat for videre feilsøk. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Bytt.no
"Elendig hastighet" skrev Gjedda om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Gjedda og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Borettslaget jeg bor i innførte fiber fra Homenet rett før jul 2021. For så vidt greit med felles fiber, men da burde det funke! Fikk beskjed om at hvis jeg ønsket tv- tilkobling var det kun riks tv som var mulig!!!! Jeg hadde fra før eget bredbånd og Telia-tv, hvilket jeg var fornøyd med. Da montøren fra Homenet kom klippet han av kabelen til Telia! Tv-forbindelsen nå slår seg av flere ganger i døgnet, og må restartes minst en gang i døgnet. Siden Homenets fiber er trådløs burde vel hva som helst av tv-tilbydere være mulige! Dette er rett og slett diktatorisk! Jeg er både forbannet, opprørt og skuffet! Etter klagetelefon fikk jeg beskjed om å få tilsendt ekstra utstyr! Etter snart 20 dager har det fremdeles ikke kommet!

Svar fra HomeNet
25.01.2022 12:05
Hei Anne, Det var utrolig leit å se slik et dårlig inntrykk av nettverksløsningen vår. Vi ønsker gjerne å svare på eventuelle spørsmål rundt TV leverandører og hvem som kan være alternative hos deg. Teknologien som benyttes for å levere IPTV over fiber varierer hos forskjellige TV leverandører. Det er ikke alle teknologiene som fungerer godt over WiFi. Vi håper du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside om du skulle ha noen flere spørsmål, eller dersom utstyret ditt fortsatt ikke har kommet frem. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg svindlet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Holder ikke det som blir sagt eller lovet av selger og følger ikke opp når en prøver å få ting på stell (selv når man jobber proaktivt med å få ting i orden), så man ender med ekstrakostnader og ingen internett/tv til avtalt tid. Har ALDRI opplevd å føle meg mer lurt av noen som selger med noe! Så fort jeg ikke er "fanget" av kontrakt har dere mistet meg som kunde for alltid. Jeg skal bruke betydelig energi på å anbefale alle jeg kommer over om å styre unna Home Net!

Svar fra HomeNet
12.01.2022 22:29
Hei Erik, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg kan ikke uttale meg på en offentlig kanal angående din sak, men ta gjerne kontakt med oss via telefon slik at vi får rettet opp i inntrykket. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Aleksander R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Styr langt unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet er så elendig dårlig på kundeservice at det på ingen måte kan forsvare den gode prisen. Bestilte for abbonementet for over 14 dager siden, fikk beskjed ac selger om at det mest trolig bille ta en ukes tid 0 koble opp, men ikke senere enn 4 uker. Jeg kontakter selskapet ved flere anledninger for å høre når jeg kan forvente å få nett oppkoblet, men de svarer bare kort at jeg må vente. De kan heller ikke kontakte montør for å sjekke når de kan. Jeg legger så igjen en negativ anmeldelse på Trustpilot, med samme budskap som over her. Da fikk jeg til svar at de KUNNE finne ut av når det skal kobles opp, og at det var bare å ta kontakt. Etter å ha tatt kontakt med kundeservice igjen får jeg beskjed om at det er helt feil. Jeg får beskjed om at jeg bare må vente. På dette tidspunktet har jeg fått nok, og ber om å få snakke med en i ledelsen eller noen som faktisk kan gi meg svar. Dette ville ikke kundeservice gjøre, da jeg måtte vente på å høre fra de. Dette er provoserende elendig kundeservice. Styr unna for enhver pris!

Svar fra HomeNet
03.01.2022 23:00
Hei, det er veldig synd at du har fått en slik opplevelse med oss. Leveringstiden på en slik linje skl være lengere enn en uke ja som du skriver. Slik leveranse prosessen er lagt opp så vil man etter bestilling vil man få en epost med dato for når man blir koblet opp, det er altså ikke noe poeng og ta kontakt med montør for å høre om når de kan komme, da man vil få mail om dette automatisk. Når det kommer til din kontakt med oss så stemmer det desverre at det ikke er alle saker som en leder/ledelsen har anledning til å benytte tiden sin på. Håper dette var noe oppklarende. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"I en klasse for seg av talentløshet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet kjører 20% prisøkning. Prøver å si opp, måtte ringe for å få oversendt oppsigelsespapirer.. Terningkast 1 selskapet hele veien. Ustabilt nett har det bestandig vært også.

Svar fra HomeNet
22.12.2021 15:03
Hei Espen, Vi, som alle andre selskaper er av og til nødt til å sette opp prisene våre. Dette for å følge markedet, vedlikehold og oppgradering av utstyr. Ta gjerne kontakt med abonnementsavdelingen vår så kan de se om det er mulig å gi deg en lavere pris på abonnementet ditt. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
HomeNet har totalt 971 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR