Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Norges dårligste leverandør av TV og internett

Omtale av  Arne S

Det er så mye som er dårlig at det er krevende å liste opp. - Lover ting de ikke holder. - Mange beboere har vært uten både tv og Internett i lange perioder. - Kundeservice opptrer lite ydmykt med tanke på alle problemer vi har hatt. De tilbyr heller ikke kompensasjon for alle dager uten nett og tv. Den ene gangen vi ble tilbud om kompensasjon fulgte de det ikke opp. - Jeg ba de komme ut før påske for å sjekke alle problemer. Homenet har enda ikke vært her. Vi måtte garantere at vi tok kostnader hvis den enkelte hadde gjort noe feil, noe vi garanterte. - Folk har ringt kundeservice, får tv signal til å virke før det kort tid etter forsvinner. Så gjentar samme prosessen seg til folk bare gir opp og bare konkluderer med at de er uten signal og ikke orker å bruke tid på dette.

Svar fra HomeNet
12.05.2018 21:53

Hei igjen, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Som jeg tidligere har skrevet til deg, ønsker vi selvsagt å finne en ordning her. Du vil høre fra meg iløpet av kort tid, beklager igjen hvordan denne opplevelsen har hvert, vi håper vi kan endre dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

Byttet til HomeNet fra Telenor

Omtale av  Eivind

+ Hyggelig og rask kundeservice. + Problemfritt bytte. + God trådløs dekning på medfølgende bredbånds modem. + Stabil og god hastighet etter bytte. + Selgere hos HomeNet virker ærlige vedrørende hastighet. - Meny i modem kunne vært mer oversiktlig og enklere. - Modem kan ikke henges opp på vegg. - Ikke mulighet for og bestille tilleggstjenester. Alt i alt veldig fornøyd med HomeNet og er et bra alternativ til Telenor hvis man kun trenger internett aksess uten ekstra tjenester.

Svar fra HomeNet
03.05.2018 11:30

Heisann Eivind, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Godt å lese du er fornøyd med med både bytte, kundeservice, stabilitet, hastighet og ærlighet. Vi fortstår at det kan være noe minus ved modemene våre, og at funksjon ofte kunne vært bedre, samme også med muligheten for å henge dette opp. Per i dag har vi desverre ikke noe tilleggstjenester på ADSL/VDSL abonnementer, men dersom du har fiber vil du ha denne funksjonen inne på "Din side". Vi håper også at vi i senere tid kan levere et mer tilfredsstillende modem som imøtekommer dine ønsker. Ha en din dag! Vennlig hilsen Filip| HomeNet

Nyttig (1)

Beste nettleverandør

Omtale av  Marit

Har aldri hatt problemer med Homenet.. beste internett selskap jeg har vært borti... Vil anbefale det til alle

Svar fra HomeNet
26.04.2018 13:04

God dag Marit! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Musikk i våre ører! Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Ha en fortsatt fantastisk dag videre Marit! Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Mykje nedetid og dyrt

Omtale av  Bjarne

Homenet er dyrt, har mykje nedetid og er treig på respons.

Svar fra HomeNet
26.04.2018 09:25

Hallo Bjarne, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi beklager så mye hvis du ofte opplever tregt og ustabilt nett, det forstår vi godt at det ikke blir noe særlig god stemning av. Vi forsøker å respondere på henvendelser så kjapt vi kan mellom 08:00 og 21:00 i ukedager. Dersom du ikke er fornøyd med prisen må du gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan se på mulighetene for en ny avtale eventuelt. Vi vil også gjerne hjelpe deg så godt vi kan med utfallene du opplever. Ha en god dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet

Nyttig (0)

Elendig...

Omtale av  Marius I

Har ikke vært borti lignende.. Homenet byttet fakturaløsning fra papir til e-post UTEN å spørre så når en måned hadde gått så stengte du internettet mitt å sa jeg måtte betale 500 kr extra for at de hadde stengt det...å var frekk nok til å si at jeg hadde bed om å bytte faktura løsning selv å la på røre til meg...

Svar fra HomeNet
24.04.2018 10:12

Heisann Marius, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dette var merkelig. Det er absolutt ikke slik det skal være. Vi vil gjerne hjelpe deg med å se på dette, skulle det være aktuelt for deg å komme tilbake må du bare gi oss en beskjed og referere til henvendelsen så skal vi se hva vi kan få til her. Vi beklager så mye for at dette ble til store utfordringer for deg, dersom dette er noe som vi er skyld i skal det selvfølgelig ikke gå utover deg. Du må gjerne også ta kontakt med oss over live chat på våre hjemmesider dersom det skulle være noe du ønsker å diskutere videre. Ønsker deg en fin dag videre og takker for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på slikt. Vennlig hilsen Filip| HomeNet

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Billig nettlinje, men kunne spart seg for de begrensede Zhone modemene

Omtale av  Anders

Disse modemene de leverer kan ikke selv bridges. Man må ringe inn til support slik de kan bridge den for deg over internett. ....men om litt så går instillingene tilbake. Hva gjorde jeg da nå? Kjøpte eget Adsl modem på nettet. Har nå vært problemfritt i flere år.

Svar fra HomeNet
18.04.2018 13:43

Hei Anders, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Det er korrekt som du sier at vi må bridge modemet hos oss. For noen skaper dette litt ekstra bry og kunne vært løst mye bedre ved at dere fikk tilgang på dette selv. At instillingene går tilbake er litt ukjent, men vi vet at det skjer dersom det blir utført reset av modemet. Vi håper å senere kunne tilby en lettere løsning på dette, men desverre er det ikke slik i dag. Godt å høre du er fornøyd med bredbåndet ellers, vi setter stor pris på tilbakemeldingen og tar dette videre. Du får ha en fortsatt fin dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet

Nyttig (3)

Ustabilt nett. Nettet skulle aldri svikte.. Sa de

Omtale av  Kristian

Ustabilt siden dag 1, dårlig kundeservice. Aldri skrevet en anmeldelse i hele mitt liv, så det sier litt.

Nyttig (6)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR