Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig nedlasntingsevne

Omtale av  Celina V

Leier leilighet inkl. med homenet, aldri vært borti noe så tregt. Styr unna, spesielt hvis du gamer, bruker mobiltelefon, nettbrett og tv. Hvis du bruker internett/wifi generelt så velg heller telenor. Myyyye bedre.

Svar fra HomeNet
25.08.2022 14:49

Hei Celina, Dersom du opplever problemer med wifi anbefaler vi deg å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/gjor-ditt-tradlose-nett-bedre/ , her finnes det mange nyttige tips. Kontakt oss gjerne direkte også dersom det er noe vi kan bidra med. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet

Nyttig (0)

Helt elendig, holder ikke avtaler og tidsfrister

Omtale av  Susan

Elendig dårlig informasjon. Går og banker på hos folk og lurer dem til å undertegne kontrakter.

Svar fra HomeNet
01.09.2022 08:59

Hei Susan! Dette hørtes ikke bra ut. Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, eller via vår chatløsning på www.homenet.no slik vi kan se på saken din! Vennlig hilsen Karina | HomeNet

Nyttig (0)

Min erfaring

Omtale av  A. Y

Hei. Jeg må beklagelig sterk fraråde Homnett. Ved etablering (kontrakt) i 2019 sommeren. og estimert 1 år ventetid så viste seg til slutt å bli 2 år og 6-9 mnd før etableringen av fiberen kunne gjennomføres. Da hadde jeg flyttet og leier ut samme huset og avtalte overdragelse til leietager men med bortfall av etableringskostnad pga forsinkelse, Men hvis leietager ikke ville bli med så Ville jeg si opp avtalen på grunn av vesentlig forsinkelse som en mangel. I etterkant nå august. 2022. Mars overtok leietager og betaler mnd pris og det ble avklart at ingen av oss skulle betale etablering. Plutselig ifra ca mai så ombestemte homenett seg og begyne å sende da faktura både for abonnement og etablering til meg. Etter vesentlig kontakt av meg og leietager så ender nå endelig mnd så skulle det være i ordnen, men nå begynt å få etableringsfakturaer igjen. Det er med bakgrunn av en helt ironisk holdning til kundeforholdet at jeg skriver denne meningen. Kommer desverre ALDRI til å vurdere homenett i framtiden på grunn av min erfaring. Jeg ønsker dem lykke til videre med renome og kunderelasjon arbeider sitt som må jobbes. KLagesak er sendt og faktura bestridiges. Endelig punktum er desverre ikke kommet og tidsbruk og tanketid brukt på dette så ville jeg heller betalt overpris og vært lykkelig uvitende kunde hos noen andre.

Svar fra HomeNet
22.08.2022 09:29

Hei, Dette høres ikke bra ut, vi bekalger for at du har hatt den opplevelsen med oss og vil gjerne fikse opp i dette! Gjerne send oss en mail til [email protected] med saken din så skal følge dette opp! Mvh Mohammed | HomeNet

Nyttig (1)

Anbefaler ikke

Omtale av  Daniel

Etter å ha byttet fra Telenor til HomeNet opplever vi til stadighet problemer med nettet. Det trådløse nettet leverer ikke i nærheten av lovet hastighet og mesh-ruterne de leverte har svak rekkevidde. Endte opp med å koble til vårt gamle utstyr som ga noe bedre hastighet. Nettet virker ustabilt og vi må stadig slå av strømmen på utstyret for å komme på nett igjen. Ganske irriterende. Etter endt bindingstid går vi tilbake til Telenor.

Svar fra HomeNet
19.08.2022 15:00

Hei Daniel, Dette hørtes ikke bra ut. Vi ønsker gjerne at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk slik at vi finner en løsning på problemene du opplever. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (1)

Får ikke det man betaler for

Omtale av  Siri

Vi har aldri hatt i nærheten av den hastigheten vi betaler for. Elendig kundeservice.

Svar fra HomeNet
18.08.2022 14:48

Hei, Siri! Synd å høre at du ikke får forventet hastighet, dette vil vi gjerne hjelpe deg med, da trenger vi at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Frida | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Styr unna!

Omtale av  Penny

Enda verre enn anmeldelsene, IKKE la sameiet bytte! Ingen TV, elendig nett.

Svar fra HomeNet
08.08.2022 23:47

4663 Hei Penny, HomeNet er ikke en TV leverandør, men kun internett. Om du har problemer med tv signalene dine så vil vi derfor anbefale deg å ta kontakt med tv leverandøren din. Når det kommer til problemer på nettet så vil vi gjerne finne en løsning for deg, men vi trenger da at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet

Nyttig (0)

Rundlurt av HomeNet

Omtale av  Cecilie M. S

Bestilte fiber for ca. 1/2 år siden. For et par uker siden ble vi oppringt av kundebehandler i Home Net. Vedkommende forklarte at det kom til å ta endel lengre tid enn forventet, og om vi derfor ønsket å avbestille. Vi takket ja til å avbestille. I går kom faktura med avbestillingsgebyr på kr 9000. Det er jo helt UTROLIG RART at leverandør AKTIVT ringer opp kunden for å tilby å avbestille, uten å opplyse at vanlig gebyr gjelder. Hvorfor I ALLVERDEN gjør dere det? For å få inn penger uten å slippe å levere noe som helst? Du snakker om å prøve å svindle folk altså.

Svar fra HomeNet
30.07.2022 14:02

Hei, Cecilie! Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR