Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 85 innen
bredbåndsleverandør
42%
anbefaler
HomeNet

"I was informed that in my house I can have an internet, and there is a connection"

Omtale om HomeNet skrevet av Hanna for 29.04.2020 09.39

HomeNet har totalt 749 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"I was informed that in my house I can have an internet, and there is a connection"
1 syns denne omtalen er nyttig

I was informed that in my house I can have the internet, and there is a connection, but after the technician came, he said there are no cables. When I tried to fix it myself by providing a connection through other people, neighbors, Homenet said it's illegal and they can not do anything. I got a cancellation fee for the service I cant use. It took me 3 months to communicate with them, but all my complaints were lost and nobody responded to me. I still don't have internet - 3 months already and I have to pay 2500 thousand for spending my time and nerves.

Svar fra HomeNet
29.04.2020 13.59
Hello Hanna. Unfortunately there was no DSL cable on your property, so there came a fee for sending out a technician to your house for installation. It is the customers responsibility to know if there is cables on the property.

Best Regards
Richard | HomeNet
Bytt.no
"I was informed that in my house I can have an internet, and there is a connection" skrev Hanna om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Hanna og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt!"

Kundeservice vet ikke noe om hva som skjer, nettet er alt for dårlig. Nettet er veldig ustabilt og det varierer mellom at man blir kastet ut jevnlig fra ruteren og at nettet stopper opp. Bytter så snart vi er ute av binding på avtalen.

Svar fra HomeNet
28.04.2020 06.42
Hei,

Det var leit å se at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vår teknisk avdeling ønsker selvfølgelig å hjelpe dersom du opplever problemer med tjenesten eller skulle trenge råd til hvordan best sette opp utstyr for god dekning i boligen.

Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på telefon eller chat for et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problemene du opplever.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Selger lover mer en de leverer"

Hadde besøk av selger som var på Fiber kampanje, hvor legging av kabel helt inn i huset og ikke kun til tomtegrense var gratis. Men i kontrakten var ikke dette spesifisert, faktisk var motsatt spesifisert. Tok kontakt med support, fikk raskt opprettet sak og allerede dagen etter fikk jeg svar. Og det var at det selger sa ikke var tilfelle. Selger har heller ikke lagt ved andre dokumenter som f.eks angreskjema Har sendt inn mail på angring@homnet.no hvor jeg angrer, men ikke fått svar, ikke engang autosvar at den er mottatt. Mvh Thomas

Svar fra HomeNet
28.04.2020 06.42
Hei Thomas,

Det var leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, men jeg kan dessverre ikke gå i detalj offentlig grunnet juridiske årsaker.

Ta gjerne kontakt med oss på telefon, mail eller chat for videre behandling og oppklaring i saken.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere borte fra HomeNet om mulig"
1 syns denne omtalen er nyttig

HomeNet skilter med at du skal få et raskt Wifi i hele boligen, men i realiteten er det det stikk motsatte du som kunde får. Fra å ha et problemfritt nettverk med Telenor valgte borettslaget å bytte til HomeNet for omtrent 2 år siden - for å spare noen få kroner i året. Siden den gang har det vært utallige problemer i borettslaget med generell tilkobling, tregt nett, problem med flere samtidige enheter på nettverket, plutselig dødt nettverk etc. Feilene vedvarer og HomeNet skylder på alt og alle, men realiteten er den at før HomeNet kom inn i bilde fungerte alt fint. Det viser seg altså at Fiberbredbånd ikke er det samme uavhengig av leverandør. Anbefaller alle å holde seg langt unna HomeNet.

Svar fra HomeNet
27.04.2020 06.57
Hei Kjell,

Det er leit å se at du opplever problematikk med tjenesten. Jeg er ikke kjent med saken din ettersom jeg ikke har informasjon å gå etter, men ønsker selvfølgelig å hjelpe.

Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for å gjennomføre et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problematikken du opplever.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bare feil og problemer"

Vi har det på fjellet og er her hver helg. Når vi kommer opp er det alltid noe feil, og support er aldri åpent når vi faktisk har behov for det.

Svar fra HomeNet
23.04.2020 07.10
Heisann! Fint om du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00 Mandag - Fredag 08:00 - 21:00, så kan vi gjennomgå et feilsøk sammen. Du kan nå oss i helgen på chat, via vår hjemmeside mellom 10:00 til 15:00.
HomeNet har totalt 749 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR