Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 87 innen
bredbåndsleverandør
41%
anbefaler
HomeNet

"Snakk om å behandle kundene som dritt."

Omtale om HomeNet skrevet av Øyvind for 11.10.2020 22.57

HomeNet har totalt 756 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Snakk om å behandle kundene som dritt."

Aldri igjen sier jeg bare. Vi var et kollektiv i Bergen. Nettet falt ut konstant og når det først var tilstede så var det så treigt at vi såvidt klarte å laste inn VG. Vi betalte 500 kr/mnd for en forferdelig pakkedeal. Når vi prøvde å si opp pga. leverandør ikke leverte det vi kunne forvente oss som kunder, så fikk vi bare beskjed om at vi var bundet til avtalen. Aldri igjen.

Svar fra HomeNet
13.10.2020 15.01
Hei Øyvind,

Jeg har ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men dersom du mener vi ikke kan levere det som er avtalt til din adresse ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via chat på homenet.no slik at vi får sett på dette.

Vennlig hilsen
Ingvild | HomeNet
Bytt.no
"Snakk om å behandle kundene som dritt." skrev Øyvind om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Øyvind og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Aldri bruk HomeNet som internettleverandør"

Værste internettleverandøren du kan ha med og gjøre. Utrolig dårlig kundeservice. I tillegg klarer de ikke finne ut av problemet. Gjentatte ganger så hsr vi problemer med internettet minst 2-3 ganger i måneden. Vi skal bytte nettleverandør imorgen. Fordi nettet til Homenet er så ustabilt som det går ann. STYR UNNA.

Svar fra HomeNet
09.10.2020 08.33
Hei,

Veldig leit å høre at du har opplevd problemer hos oss, og ikke har fått den hjelpen du ønsket. Dette beklager vi for. Vi tar med din tilbakemelding videre slik at vi kan bli bedre i fremtiden.

Vennlig hilsen
Fredrik | HomeNet
Ikkebrainternett
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Det mest inkompetente, ubrukelige og meningsløse firmaet på jord"

STYR FOR GUDS SKYLD UNNA HOMENET!!! De klarer aldri rette på noe feil, de ansatte kan kun spørre om du har startet hjemmesentral på nytt eller hvilke lamper som lyser, der stopper kompetansen(hvis man kan kalle det kompetanse) Kundeservice er frekke og vil aldri komme frem til en løsning, de snakker nedlatende til kunder og legger alltid saken frem som at det er kunden som er problemet. De er barnslige og repeterer seg selv ved å kopiere tidligere sendte meldinger. Når de har ustabilt nettverk, så spør de om du har Mesh-system fra en tredjepart(jeg har kun kablet nettverk) Har ikke hatt Homenet lenge, men de har ikke klart å vise sin gode side noen gang. Det eneste de er flinke på, hvis det kan kalles å være flink, er å sitte på slike forum som dette å svare på negativ omtale for å be ufornøyde kunder om å ringe supporten deres som virkelig ikke kan hjelpe. Jeg ber dere derfor på forhånd om at dere heller hjelper nestemann som trenger hjelp fremfor å sitte her å svare på negativ omtale. For det er kun det det er, og det er kun det dere fortjener.

Svar fra HomeNet
07.10.2020 14.47
Hei,

Dette hørtes ikke bra ut, og det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker å bli omtalt. Det er svært beklagelig dersom dette er din oppfatning av vår kundeservice. Jeg har dessverre ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men vi ønsker gjerne å rette opp i inntrykket du har dersom du tar kontakt med oss igjen.

Vennlig hilsen
Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Unngå HomeNet - helt til bunn når det gjelder alt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Denne er en useriøs leverandør. Helt til bunn til når det gjelder hastighet, kundeservice, pålitelighet, osv. Har vært uten internett i en uke uten å få noe teknisk hjelp. Forferdelig internett som minnet jeg på oppringt samband for 20 år siden.

Svar fra HomeNet
06.10.2020 11.16
Hei, det er veldig synd at du opplever det slik.

Det er fult mulig at det er veldig begrenset hastighet vi kan levere til din adresse.
Dersom det ikke er fiber hos deg, er det linjene du snakker om som da er telenor sine kobber linjer som brukes til å levere nett til deg.

Dersom du er uten nett enda anbefaler jeg at du tar kontakt med oss, vi er avhengig av at våre kunder tar kontakt for at vi får gjort noe med saken.
Om du alt har tatt kontakt og ikke hørt noe mer er det bare å kontakte oss igjen så kan vi sjekke status på saken.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Topp service"

Byttet fra elendige Telenor til Homenet for 3 år siden. Aldri hatt noe problemer, verken med kundeservice eller hastighet.

Svar fra HomeNet
29.09.2020 14.46
Hei Arvid,

Utrolig hyggelig å se at du har hatt slik en positiv opplevelse med oss gjennom de 3 siste årene. Vi ønsker selvfølgelig å opprettholde standarden vi har satt hos deg i fortsettelsen.

Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
HomeNet har totalt 756 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR