Skiftet nylig til homenet etter lenge å ha brukt telenor på fiber. Fikk beskjed om at det var bedre utstyr og nedgraderte derfor hastigheten. Fant raskt ut at jeg betalte for mye hos telenor og har vært svært fornøyd med homenet. Utstyr er mye bedre og prisene stabile

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Sander K og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg var lenge fornøyd med Telenor, men valgte å bytte til Homenet da det var endel rimeligere. Var først litt skeptisk, men ble betrygget da det var samme fiberkabel som Telenor bruker. Noen måneder etterpå funker alt som det skal og har også fått litt lengre rekkevidde på nette!:)

Dette får jeg opp hele tiden og hver gang jeg ringer til HomeNet skal dem fikse det. Men det klarer dem aldri. Jeg koblet TV over på trådløst og da var det borte, men pga bedre bilde ved nettilkobling via kabel, koblet jeg kabelen inn igjen. Når jeg trykker på ja så får jeg beskjed om at det er ikke mulig. Dette har jeg hatt i over 3 år og det irriterer meg grenseløst at HomeNet ikke greier å fikse dette.

Bestilte fiber på hytta sommeren 2021 med løfte om levering sommeren 2022. Siden levering nå er stipulert til desember 2023, en forsinkelse på 18 måneder avbestlte jeg og ble "belønnet" med en faktura på 9000 kr. (som jeg ikke kommer til å betale)

Jeg solgte leiligheten min her i Tromsø i mars, så fikk jeg inkasso regning i mai der jeg skulle betale for ny installasjon for homenet for han som kjøpte leiligheten. Jeg har ringt Homenet over 10 ganger og sent flere eposter. De tar ingen ansvar og klager på at jeg "Demonterte instalasjonen" (jeg tok med meg ruteren til nye leiligheten og har homenet i dag) Ironisk nok. Fikk purring på inkassoen i dag og jeg skal betale 3750kr. Ringte Homenet nettop og de forklarer igjen at det er min fail og derfor skal jeg betale inkassoen, at det var ikke noe mer de kunne gjøre. Jeg har vert fornløyd med hastigheten og stabiliteten på internetet hos Homenet og har ingenting negativt om si om det. Men å betale regningen for nye huseieren blir jeg ALDRI og gjøre! Ny ruterbegyr kan være på, (noe homenet har ikke engang nevnt) men at jeg skal betale 3250kr for at en mann skal komme og innstalere en ny ruter og sende meg (som har alrede flyttet der ifra) samme beløp og jeg betalte for å få internet strekkt ifra veien og helt inn til min leilighet er noe jeg er ikke med på! Hvis det er sånn Homenet driver business: STYR UNNA
