Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Selger lover mer enn de holder

Omtale av  Ivar B

Fikk en selger på døra når vår binding med Telenor gikk ut. Han lovet samme hastighet på nettet som vi hadde fra før og tv-boks med opptaksmulighet. Det endte med et nett med 1/3 av hastigheten og ingen opptaksmulighet. Dersom jeg ville ha samme ytelser og funksjon som før, ville prisen bli ca. det dobbelte av kampanjeprisen og også mye dyrere enn jeg hadde med Telenor. Ingen hjelp å få fra kundeservice og det tok alltid mange uker mellom hvert svar, selv etter purringer.. Elendig, kommer til å si opp ved bindingstidens slutt!🤬

Svar fra HomeNet
25.04.2023 15:07

Hei Ivar Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor kontakte en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (3)

Skulle aldri ha gjort det!

Omtale av  Wenche S

Håpløs installasjon, fryktelig dårlig informasjon om hva som krevdes. Ingen estetikk. måtte involvere egen elektriker. Sitter med mye dårligere internett enn før, siste måling 35! Har målt helt nede i 13. måtte bytte fra Telia til riks tv og de har vesentlig dårligere opptaks muligheter . Der jeg før kunne bruke bare apple fjern kontroll må jeg nå bruke begge. Sameiet har tegnet lang kontrakt så vi kommer ikke ut av avtalen.

Svar fra HomeNet
25.04.2023 15:07

Hei Wenche Beklager å høre at du opplever problemer med nettet her Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan fikse dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconncet

Nyttig (2)

Uprofesjonelt firma

Omtale av  Jenny

Har ikke fått levert internett innen rimelig eller lovet tid, ønsket da å avbestille pga mye ekstra utgifter på 4g-pakker og manglende internett over flere måneder. Fikk da beskjed om at jeg måtte betale 4500kr, og deretter beskjed fra en annen at om jeg kom i tlf med ham hadde utfallet vært annerledes, men det kunne han ikke gjøre noe med. Det er tydelig at de ansatte ikke har faste retningslinjer som følges likt. Da jeg klaget på alt dette fikk jeg beskjed om å sende dem en skriftlig klage, og at jeg ikke skulle motta fakturaen før jeg fikk svar. En liten stund etter kom fakturaen og ingen svar på klagen. Har nå tatt saken videre med brukerklagenemda. Anbefaler på det sterkeste å holde seg langt unna dette ekstremt useriøse firmaet.

Svar fra HomeNet
25.04.2023 15:07

Hei Jenny Vil først beklage opplevelsen du har hatt her. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte og ber deg derfor ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider, slik at vi kan undersøke dette videre. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (1)

Treg opp og med lasting

Omtale av  Rolf

Fikk installer fiber og vi har hatt det I 4-5 år. 1000mb/sek Med mesh i huset er det 160mb på det raskeste. Har klaget i 4 år men de sier att det ikje er noe feil og det er brukerfeil? 5 år senere har måneds prisen økt fra 449.- til 999.- Føler oss lurt og ført bak lyset. Og kundeservicen kan kun bli bedre. Desverre, men skulle gjerne hatt noe bra og si. Men her er det solgt inn et produkt som aldri har holdt det som er blitt lovet. Og deretter fått en dobling av prisen på 5 år.. kundeservicen deres kan jo kun bli bedre.. Hilsen svært skuffa bruker Viken

Svar fra HomeNet
25.04.2023 15:07

Hei Rolf Beklager å høre at du har opplevd disse problemene på nettet Når det gjelder prisen vil vi alltid kunne tilby en ny kampanjepris dersom dette er ønskelig Når det gjelder problemene du opplever på nettet har jeg dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, og ønsker at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan får sjekket dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconnect

Nyttig (1)

Dårlig nett

Omtale av  Richart

Ustabiltt dårlig sørvis har sendt 4/5 Mail har ikke gått svar på noen av de , dette er rett å slett for dårlig.

Svar fra HomeNet
25.04.2023 15:07

Hei Richart Beklager å høre at du har opplevd dårligere tilbakemelding på servicen Her har jeg dessverre ikke nok innsikt i saken din, men kontakt oss direkte slik at vi kan få sjekket opp i dette med deg Vi kan nås på 38 99 01 00 eler chat

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

No WiFi is provided - it's an extra, they just sell wired internet

Omtale av  Rob F

Switched from NextGenTel to HomeNet as they promised low prices and good service. From day one the WiFi has been awful, they just kept sending more routers until I reached four and I gave up. This weekend the WiFi just switched off and when I complained their response was use a wired connection. Do they realise it is 2023? Now I have to decide whether to pay the fine to break the contract from a company that tells me WiFi is not the service i am buying from them. Please inform your sales team that you can only provide wired connections and WiFi is apparently a perk (as long as you are in the same room as the wired router). Shockingly bad.

Svar fra HomeNet
17.04.2023 15:43

Hi Rob. Im sorry to hear about the experance you had with us. I dont know enough on your case and will like for you to contact us directly so we can look into this. Wish you a good day Best regards Vilde | GlobalConnect Privat

Nyttig (0)

Måtte betale for faktura selv om personen på tlf sa jeg ikke måtte det

Omtale av  Benjamin

Jeg snakket med kundesservice for ikke så lenge siden, og jeg ville si opp abbonementet mitt. Når jeg ringte inn sier jeg at jeg vil si opp abbonementet mitt grunnet flytting, og da spør jeg kundeservice om jeg må betale for noe. Kundesservice forteller meg at jeg ikke må betale for noe, så da tenkte jeg det var det. Senere i tid får jeg en faktura som er da oppsigelsestid prisen. Jeg spør da kundesservice på chat (Tlf var ikke åpent, og åpner ikke før tirsdag) hvorfor jeg har fått det når kundesservice på tlf sier jeg ikke måtte betale for oppsigelsestiden. Personen på chat forteller at det ikke er skrevet ned at jeg ikke måtte betale. Dette synes jeg blir alt for teit, og useriøst. Jeg skal ringe igjen på tirsdag og få snakket med han jeg snakket med på tlf

Svar fra HomeNet
11.04.2023 11:05

Hei Benjamin Vil først beklage opplevelsen du har hatt når du var i kontakt med oss her. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte men ønsker å hjelpe deg komme frem til en løsning her Her ønsker vi at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconnect

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR