Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utrolig dårlig kommunikasjon og tregt internett

Omtale av  Kunde A. H

Homenet har flere ganger tilbudt meg veldig tregt internett og de tar godt betalt selv når de har gjort en feil. De har kommunisert med meg på en dårlig måte. Jeg håper de endrer kommunikasjonen sin på tekst slik at de ser på kundene sine som gode folk. Jeg håper de forbedrer maten de fikser problemer på og at de samarbeider bedre med Arvato Finance så ikke kunden må lide for deres dårlige samarbeid.

Svar fra HomeNet
07.08.2020 00:04

Hei, Dersom du mener det har blitt gjort feil fra vår side anbefaler vi å ta kontakt med oss direkte på mail til [email protected] slik at vi får gått gjennom saken din. Vi ser selvfølgelig på kundene våre som pålitelige og hyggelige folk, og behandler dem med respekten de fortjener. Det er leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, men håper våre kundebehandlere får muligheten til å imponere deg i fremtiden. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (2)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Steffen

Hadde problemer med ustabilt internett og tok kontakt med kundeservice for hjelp. De fremsto ikke interessert i å hjelpe og virket som de bare var interessert i å få meg til å legge på. Kom ikke med noen forslag på ting jeg burde feilsøke for å få stabil drift.

Svar fra HomeNet
06.08.2020 08:45

Hei Steffen, Meget leit å se at du har hatt slik en negativ opplevelse med oss. Våre kundebehandlere er serviceorienterte mennesker som selvfølgelig ønsker å hjelpe deg til beste evne. Gi oss gjerne en ny mulighet til å imponere ved å kontakte oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Svært dårlig opplevelse

Omtale av  Sankthans

Det er nå 2 år siden at det kom en mann å ringte på døra å lurte på om jeg var interessert i raskt hjemmenett, dum som jeg var tegnet jeg avtale, i fjor tok kontakt med dem å spurte om dem snart skulle begynne å bygge ut her som jeg bor fikk beskjed om at dem skulle sende ut informasjon uten at det har skjedd, spurte også om det var mulig å trekke seg fra kontrakten og det var mulig mot å betale et gebyr på 8000 kr. Homenet er et firma som jeg vil anbefale alle å holde seg langt unna

Svar fra HomeNet
06.08.2020 08:45

Hei Sankthans, Jeg er ikke kjent med saken din, men vil anbefale deg å ta kontakt direkte med vår supportavdeling på [email protected] for en gjennomgang av saken din hos oss. Fiberutbygging krever avtaler, tillatelser og midler fra tredjeparter som kommune, vegvesen og entrepenører og kan dermed ta lenger tid enn forventet i noen områder. Vi forstår frustrasjonen dette kan medføre og beklager forsinkelsene du beskriver her. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

SVINDELFIRMA

Omtale av  Tone

De gav tilbud på mobilt bredbånd som jeg sa jatakk til. 2 uker senere sier de at de ikke kan levere da det ikke er kobberlinje i huset??? Så lar de dette bli registrert som om jeg har avbestilt etter angrefrist og derfor skal betale kr 2500 i avbruddsgebyr!!!!!????? Når de solgte tjenesten sa de at de kunne levere. Men etterpå påstår de at jeg skal betale fordi jeg angivelig har fjernet en kobbertråd?? Jeg fatter ikke hva det har med saken å gjøre en gang. Betaler ikke for å ikke ha fått noe levert. Ingen ba meg sjekke etter kobbertråder i vegga før bestilling!! Og etterpå så klagebehandler de på swadavis og svarer intetsigende møl. Deretter nekter de å svare mer.

Svar fra HomeNet
06.08.2020 08:44

Hei Tone, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din da jeg ikke har nok informasjon å finne deg med i våre systemer. Dersom du mener at kravet ikke er riktig vil jeg anbefale å ta kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] for å få en skriftlig gjennomgang av saken din. Vi ønsker selvfølgelig å være behjelpelig, og det er leit å se at du har hatt slik en negativ opplevelse med oss. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (2)

Fraværende kundeservice og et nett som absolutt ikke holder mål, ren søppel

Omtale av  Tom

Totalt ubrukelig, styr unna, fraværende kundeservice, nett som faller ut særlig på kveldstid, hjemmeside som ikke fungerer.

Svar fra HomeNet
28.07.2020 06:58

Hei Tom, Leit å høre at du er misfornøyd med oss og tjenesten vår. Vi ønsker så klart å levere så bra internett-tjeneste og kundeservice som mulig, så vi setter stor pris på tilbakemeldinger. Vår kundeservice skal være tilgjengelige på telefon 08:00-21:00 og chat 09:00-21:00 mandag til fredag, samt chat 10:00-15:00 lørdag og søndag. Feilen du nevner får jeg ikke sjekket da jeg ikke har ditt kundekort for hånd i skrivende stund. Ta gjerne kontakt med oss på telefon (38 99 01 00) eller chat (https://www.homenet.no/kundeservice/) slik at vi får undersøkt dette nærmere. Vennlig hilsen Adrian | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svindel

Omtale av  Hanne

Ble koblet på internett den 8/7 og det er helt ustabilt, sender en oppsigelse på at jeg vil avslutte dette, for det er vel 14 dagers angrerett, fra den dagen jeg bruker det. Men nei da, det er 14 dager fra jeg bestiller, og hvordan kan man klage på en vare som ikke jeg har fått enda. Har ringt flere ganger, og dem legger på til meg. Dette er ikke et seriøst firma. Jeg kommer til å gå videre med dette. Så hold dere langt unna homenet folkens.

Svar fra HomeNet
15.07.2020 09:12

Hei Hanne, Angrerett gjelder fra bestilling ettersom det dreier seg om arbeid som utføres av montør og endringer i boligen som kan sammenlignes med annet fagarbeid som installasjon av strømuttak eller annet elektrisk materiell. Dersom du opplever problemer med tjenesten ønsker vi selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer til kontakt med vår teknisk avdeling for et grundig feilsøk og eventuell informasjon om hva som kan være årsaken til problemet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (2)

Lureri!

Omtale av  Silje

Det mest useriøse firmaet jeg noen gang har vært borti. Homenet lurer folk! Jeg har vært kunde i mange år, og har hatt mye plunder hele veien. Først la de skylden på TV-leverandøren min RiksTV, så lovet de å bedre linjen sin. Linjen var bra et par dager så var det dårlig igjen. De lover en pris, så sender de plutselig regning med en mye høyere pris. De lover at bindingstiden er over, men når jeg sier opp får jeg sluttopppgjør på flere tusen kroner. Og det aller verste er at hver gang man ringer, sender Mail eller chatter er man i kontakt med ulike kundebehandlere som ikke kjenner igjen saken. Ikke noe blir lagret. EN gang i løpet av disse årene har jeg vært i kontakt med en som så hva problemet var, som lovet å bryte bindingstiden og gjøre et SISTE forsøk på få nettet opp. Denne samtalen er ikke loggført, så nå sitter jeg uten nett med ei stor regning. Annenhver kundebehandler lover å gjøre ting godt, annenhver lager h... for kunden. Anbefaler aller å holde seg LANGT unna Homenet! Og har du RiksTV eller Viaplay MÅ du IKKE la deg lure til å bruke Homenet. Kan ikke fatte at disse er samarbeidspartnere!

Svar fra HomeNet
14.07.2020 14:01

Hei Silje, Leit å høre at din opplevelse med oss var såpass dårlig. Det er så klart påkrevd at relevant informasjon loggføres -- og da spesielt ved avtaler som angår endring i abonnement. I ditt tilfelle bindingstid. Nå har jeg riktignok ikke kundekortet ditt foran meg her, så jeg kan ikke foreta en nærmere sjekk i skrivende stund. Det ønsker jeg derimot å gjøre, og ber deg vennligst kontakte oss slik at vi kan gå igjennom alle detaljer du nevner i ditt skriv. Siden du nevner brudd av avtaler og ikke-loggførte henvendelser så vil jeg anbefale at videre kontakt foregår skriftlig, slik at også du har kopier av eventuelle korrespondanser. Vi er tilgjengelige på både chat og epost. Vennlig hilsen Adrian | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR