Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Min erfaring etter en uke som Homenet kunde

Omtale av  Stefan

Gjorde dessverre det dumme valget å bytte til Homenet fra Telenor. Det står at det er mulig å få ekstra public IP på siden dems, men det fungerer ikke når du har fiber via wholesale. De støtter ikke IPv6. Jeg satt to timer å skulle gjøre en nattjobb hvor jeg ikke fikk Internett pga feilkonfigurasjon på dems DHCP server. Jeg får kun 380 i opplasting. De er bevisste på å vente over 14 dager etter du får angreskjema før du får tjenesten aktivert sånn at de påtvinge deg eventuelt bruddgebyr. Kundeservice bryr seg ikke om hva du sier hvis du prøver å fortelle dem at du har testet kablet etc, altså vanlig feilsøking. Tviholder på at du må factory resette utstyr m.m, enda alt har fungert feilfritt med tidligere leverandør og samme oppsett. Ble satt over fra kundeservice til fakturaavdelingen hvor jeg ble sittende 1 time og 30 min å høre på ventemusikk før jeg la på da de ikke svarte. Samler sammen alt av logget og info nå samtidig som jeg skal sende mail til kundesenter leder med klage, så får vi se om jeg må ta saken videre til brukerklagenemda eller ikke. Til de som leser dette, styr unna hvis du kan.

Svar fra HomeNet
03.05.2022 09:01

Hei, Stefan! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Når det kommer til public ip adresse er dette noe vi kan gi til kundene våres. Det vil da påløpe en månedskost på kr 10 for hver ip adresse som skal bli lagt til. IPv6 er noe vi desverre ikke har aktivt per dags dato, men håper på og få det nå snarlig i fremtiden. Når det kommer til opplastningshastigheten høres dette ikke greit ut. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan feilsøke videre med deg. Vi har hatt stor pågang på telefonen den siste tiden, og forstår godt at det kan være vanskelig og få tak i oss til tider. Vi jobber alltid med og være mer tilgjengelig for kundene våres. Vi beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (1)

STYR UNNA

Omtale av  Jacob

forferdelig erfaring forferdelig service og ikke minst verste kunde service jeg har sett, styr helt unna og unngå helt.

Svar fra HomeNet
29.04.2022 14:20

Hei Jacob, Kjedelig å høre at du har et sånt inntrykk av oss. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat dersom du har spørsmål eller opplever problemer. Mvh Mohamemd | Home_Net

Nyttig (1)

Homenet lover gull og leverer ikke

Omtale av  Monica S

De lover mer enn de holder, nekter dialog og ringer aldri tilbake for å løse en sak. De lover gull og grønne skiver ved salg, lover å ringe tilbake når de ikke kan levere som lovet, pg nekter dialog.

Svar fra HomeNet
28.04.2022 09:26

Hei Monica, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å finne deg i systemet vårt, om du opplever problemer med kommunikasjonen med oss så vil vi gjerne at du kontakter oss på mail "[email protected]" for at vi skal ta dette videre! Mvh Mohammed | Home_Net

Nyttig (1)

Not a good network I recommend.

Omtale av  Shikka

Home-net, despite the huge price tag this network sucks. I would not recommend this network to any one. My experience with home-net service is very bad and not encouraging at all. the network speed is so poor and they charge huge anyway.

Svar fra HomeNet
19.04.2022 11:39

Hello Shikka, This is not good to hear, if you are having trouble with our internet please contact us directy by phone 389 90 100 or on our chat at www.homenet.no so we can troubleshoot together and find out where that problem is. Kind regards Mohammed | Home_Net

Nyttig (1)

Dårlig kundeservice og leverer IKKE som avtalt!

Omtale av  Morten

Styr unna HomeNet!! Vi ble lovet at vi ikke skulle være uten Internett en dag når vi skulle bytte over. Nå står vi uten Internett på andre uken og ingen på kundeservice vet hva som er galt. Vi står nå uten Internett uten at noen vet når vi får det tilbake og ikke kan vi si opp avtalen uten et himla purregebyr!!

Svar fra HomeNet
12.04.2022 12:42

Hei, Jeg har dessverre ikke oversikt over saken din her, men dersom man er uten internett kan jeg forsikre deg om at vi, samt våre montører alltid tilstreber å rette saken så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Overholder ikke frister og svarer ikke på henvendelser

Omtale av  Sindre

Sameiet mitt inngikk avtale med homenet før jul 2021 om installering av fiberbredbånd i bygården vår. Vi ble forespeilet levering innen q1 2022. Per nå har de har ikke engang vært på befaring i gården for å se, og kontaktpersonen vår hos homenet har ikke svart på e-poster på snart 4 uker. Vi er allerede èn uke over fristen for når installasjon skulle vært på plass. Vi sa opp nåværende avtale med Telia for flere måneder siden og står straks fullstendig uten bredbåndstilknytning på grunn av at homenet ikke har formidlet informasjon om forsinkelser osv. Neste skritt for vår del blir å kontakte brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon for å få gått fra avtalen.

Svar fra HomeNet
12.04.2022 12:42

Hei Sindre, Jeg har ikke oversikt over saken din, ei heller hvilket sameie du hører til. Svartid på mail hos oss er opptil 5 virkedager, men dersom saken haster anbefaler vi å kontakte oss via telefon eller chat. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (1)

Veldig dårlig

Omtale av  Else

Oppkobling 28 januar som ikke ble bra. Masse tlf og purringer, og ingen ting har skjedd ennå

Svar fra HomeNet
08.04.2022 11:17

Hei Else, Jeg har dessverre ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men ta gjerne kontakt med oss direkte via telefon eller chat dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR