Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
81
av 85 innen
bredbåndsleverandør
44%
anbefaler
HomeNet

"Møkkaselskap"

Omtale om HomeNet skrevet av Torun for 21.02.2020 10.49

HomeNet har totalt 684 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Møkkaselskap"

Gir meg tilbud på en gitt månedspris på bredbånd. Deretter, når jeg har forpliktet meg til avtalen, opplyser de om at månedsprisen vil stige med 200kr etter et år. Dette er prisstigning på nærmere 50%! Prisstigningen var ikke oppgitt i det skriftlige tilbudet jeg mottok, og var umulig å lete seg frem til på deres nettsider. Svindel, holder meg langt unna.

Svar fra HomeNet
24.02.2020 09.42
Hei Torun!

Her er det mulig du har hatt en kampanjepris i 12 måneder du har bindt deg til. Det er vanlig at prisen økes til ordinærpris etter kampanjen er over.
Hvis du kontakter oss over telefon 38 99 01 00 eller chat, så kan abonnement avdelingen se over avtalen din, og mulig komme med en bedre avtale til deg.

Vennlig hilsen
Richard | HomeNet
Bytt.no
"Møkkaselskap" skrev Torun om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Torun og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jon A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt supert foreløpig! (Fiber)"

Når selger var på døra ble vi lovet fibernett klart til bruk i november 2018. Fasit ble februar 2020. Men etter det har alt vært helt knall! Montør kom som avtalt og kontakt med kundeservice har vært helt topp. Speed test viser stabilt tett oppunder 1000/1000 hver gang. Nice!! (Hvertfall enn så lenge og jeg håper mitt inntrykk forblir slik når jeg leser alle andre misfornøyde tilbakemeldinger her)

Svar fra HomeNet
21.02.2020 09.03
Hei Jon,

Takk for at du tok deg tid til å skrive slikt et positivt innlegg! Kjempehyggelig at du opplever god kundeservice hos oss.

Takk for tålmodigheten du har vist oss i leveransefasen, veldig godt å høre at du opplever hastighet i henhold til avtalen. Skulle du ved en senere anledning oppleve problemer med tjenesten, eller har andre spørsmål ta gjerne kontakt med oss!

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil linje. Liten interesse for feilsøking og feilretting."

Helt fra installasjonen har vi som sameie vært misfornøyd med Homenet. Installasjonen var helt texas, hadde ikke lange nok bor, kabler kommer ut midt på veggen etc. Etter installasjonen har en rekke av sameierne hatt problemer med nettet uten at feilene noen gang har blitt feilsøkt på en ordentlig måte. Vi ble også lovet 100/100 linje ved installasjonen for 5 år siden, men den linja har vi ikke sett noe til. Styr unna!

Svar fra HomeNet
21.02.2020 09.03
Hei Ronny,

Det er svært leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, og vi ønsker svært gjerne å hjelpe. Jeg kan ikke gå i detalj i forhold til din situasjon på et offentlig forum grunnet personvernårsaker, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller e-post via support@homenet.no.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Sinnanordlening
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Inkompetent"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt elendig. Vet ikke hva de driver med og sitter som support for supporten. Har hatt i 6 mnd nå og de har enda ikke fixet linjen og har ingen konkrete svar på hvorfor det er noe dritt.

Svar fra HomeNet
18.02.2020 09.22
Hei.

Leit å høre at du har et slikt negativt inntrykk av vår kundeservice. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk support på telefon 38 99 01 00, eller chat via homenet.no.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt. Stadig nede. Dårlig kundeservice"

Stadig dårlig Internett. Ofte ligger nede. Dårlig informasjon. Dårlig service. Kun chat i helgen.

Svar fra HomeNet
03.02.2020 13.11
Hei Vesla,

Det var trist å se at du har opplevd flere problemer med oss. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og ønsker gjerne at du gir våre kundebehandlere en mulighet til å hjelpe. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for et grundig feilsøk.

Det stemmer at vi holder åpent på chat mellom 10:00-15:00 lørdag/søndag, ellers er både chat og telefon tilgjengelig gjennom uken.

Vi ønsker alltid å forbedre oss, takk for at du tok deg tid til å skrive et innlegg.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
HomeNet har totalt 684 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR