Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har forsøkt å komme i kontakt med Lynet i over 3 måneder nå. Etter noen timer på vent i telefon får jeg endelig tak i kundeservice. De sier de skal gi beskjeden vidre til en kontaktperson som hadde fri den dagen jeg ringte. Jeg ventet i 2 måneder før jeg måtte ringe tilbake siden jeg ikke hørte noe fra de. Ringte på nytt og de beklaget og ssa de skulle få min kontaktperson til å ringe meg opp i løpet av dagen. 1 måned etterpå og fortsatt ingen svar så prøve jeg å ringe på nytt i dag. Sitter fortsatt på vent da en medarbeider skulle sette meg over til riktig avdeling... har vært på vent i 30 min nå.. regner med å få svar etter 1-2 timer på vent, så blir nok sittende en stund. Dette er faktisk det værste jeg har opplevd.
Hei Styret H, Her virker det som du har vært meget uheldig ved kontakt. Generelt har vi kort ventetid på telefon og er alternativt tilgjengelig på chat via vår hjemmeside. Jeg er ikke kjent med problemet du opplever, men ønsker selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte oss på telefon eller chat for å finne en permanent løsning. Vennlig hilsen Håvard | Lynet
Svajjigt, ustabilt nett, aldrig 'noen kjente feil' men likväl försvinner det daglig. Styr unnan om ni kan.
Hei Leit å høre at du opplever disse problemene. Det er ønskelig at du tar kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Dersom vi ikke finner noe feil, men du fortsatt oppelver problemer så ønsker vi selvfølgelig å få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Lynet
Faller ut i mange timer alt for ofte, dette er alt for dårlig, er ellers fornøyd når det er oppe å går
Hei Gunnar, Leit å høre at du opplever disse problemene. Det er ønskelig at du tar kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Ingvild| Lynet
Etter å vente i 37min i telefon-kø, prøve å chatte med en ubrukelig chatbot så forklarer jeg problemet, med at internettet vår har falt ut og hengt seg opp hyppigere de siste to tre ukene. Da fikk jeg beskjed om at det var noe feil med min router. Deilig å skylde på noe tenkte jeg, min router var ny i 2018 å kostet meg skjorta. Det er ikke bare hos meg feilen ligger men også naboene. Tv'n er også kobla til med ethernet-kabel å denne henger seg også opp på samme tid. allikevel mente de det var noe feil med routeren. Evt. kunne de få en montør til å komme men da måtte jeg betale for dette. Så jeg skal betale for at noen skal fikse ett problem hvor problemet er at jeg betaler allerede for noe jeg ikke får, å for å få det jeg betaler for så må jeg betale. nei takk, det må da finnes noen andre tenker jeg så anbefales ikke. elendig internett og elendig kuneservice.
Hei Arild, Ved problemer på tjenesten vil vi anbefale å ta en måling med kabel direkte fra uttaket vårt for å utelukke feil på routeren din. Dersom forbindelsen fra uttaket er dårlig vil vi selvfølgelig sende ut montør for å fikse linjen. Vi dekker i utgangspunktet feilretting på våre linjer, du er bare ansvarlig ved feil på eget utstyr eller skade du selv har forårsaket på vårt utstyr. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og håper du kontakter oss på nytt for et grundig feilsøk. Spør gjerne våre kundebehandlere på teknisk avdeling om hva som kan forårsake problemer på WiFi fra routeren, og i forhold til tips om hva som kan gjøres for å forbedre WiFi signal generelt. Vennlig hilsen Håvard | Lynet
Helt fram til 2020 har internettet funker plettfritt. Nå går nettet ned her og der og på litt ubelilige tidspunkter. Lynet må fikse sentralutstyret sitt. Jeg lurer på om kulda har sin betydning (dette har skjedd på vinteren). Men som betalende kunde, forventer jeg at Lynet setter seg inn i saken. Dessuten har jeg fått SMS-varsel 3-4 timer etter at feilen var retta opp.
Hei Endre, Jeg er ikke kjent med hvilken linje du tilhører hos oss, men på nåværende tidspunkt har vi ingen pågående problemer i vårt nettverk. Dersom feilen vedvarer ønsker vi gjerne å hjelpe og håper du kontakter oss på telefon eller chat via vår hjemmeside. Takk for ærlig tilbakemelding, håper vi får muligheten til å imponere i fremtiden også! Vennlig hilsen Håvard | Lynet
Var veldig skeptisk etter jeg bestilte og så at det var mange negative anmeldelser og gjerrig nettside fra 2011 men er overraskende bra, er stabilt og raskt nett. 10/10 for penga
Hei Ali, Takk for positiv annmeldelse. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse med oss! Vennlig hilsen Håvard | Lynet
Veldig ustabilt og dårlige åpningstider på kundeservice. Om det streiker i helgen er du fucked.