Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Lynet Internett
1.8
83 verifiserte omtaler

Lynet Internett omtaler og erfaringer

Ingen trend

Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
83 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#81
Forferdelig
Lynet Internett er rangert
#81 av 83 bredbåndsleverandører
16%
Dårlig
16% anbefaler Lynet Internett
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 83 omtaler om Lynet Internett

FILTRER OMTALER
7
5
1
11
59
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Lynet Internett
Lynet Internett har 83 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig service

Omtale av  Edwin

Utrolig dårlig nett.. for svak nett og ofte borte.. kunde service er like dårlig.

Svar fra Lynet Internett
02.12.2022 15:30

Hei Edwin, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med problemene du opplever, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21 99 33 66, slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | Lynet

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Lynet Internett?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fakturert for feil på Lynets utstyr

Omtale av  Odd M

Generelt en del nedetid flere ganger pr år. Mistet all kontakt en tid tilbake og måtte ha teknikker på besøk. Måtte ringe å purre 3 ganger før teknikker endelig kom etter over 2 ukers ventetid. De skulle ringe tilbake men det skjedde ikke, måtte selv ringe å purre. Ble fakturert via autogiro ca 1200,- ekstra etter flere måneder uten noen form for varsel på forhånd. Ba om dokumentasjon på hvorfor de mente jeg hadde forårsaket feilen, ble bare møtt med automatiske og useriøse svar.

Svar fra Lynet Internett
15.11.2022 11:13

Hei Odd, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår kundedatabase. Men her høres det ut som at du har blitt fakturert for feilrettingsgebyr, dette er noe som vi alltid informerer om ved opprettelse av sak. Hvis det er en feil som faller innenfor vårt garanti område så er dette selvfølgelig noe vi tar regningen for, men om det er noe som kunde er ansvarlig for så vil de bli fakturert med feilrettingsgebyr. Mvh Mohammed | Lynet

Dårlig dekning for gamere i samme hus

Omtale av  Lillian

Min samboer og jeg spiller på xbox konsoll og opplever stadig at vi ikke får kommet inn i selve gamet pga internetttilkobling. Når vi tester nettet på konsollen ser det ikke ut til at det er problemer, men så fort vi går inn i utvalgt spill, da funker det ikke. En annen ting er at når den ene kommer inn i spillet, kommer ikke den andre seg inn i spillet. Sånn er det gang på gang. Vi har ringt dem uttallige ganger, og fått beskjed om å kjøpe diverse ting for å sjekke tilkoblingen, og det skal være unødvendig. Har aldri hatt problemer med forrige internett leverandør og når det ikke er mulig å bytte leverandør så er det veldig kjipt. Dere er absolutt det dårligste vi har vært med på, og kommer ikke til å anbefale dere videre. Den eneste muligheten vi har er å flytte ut av leiligheten hvis vi vil ha ny leverandør. Fiks problemene deres, dere sier at alt er i orden, men det er det overhode ikke.. stor tommel ned for dere. Skal ikke være nødvendig å bruke flere tusen kroner på tilbehør som man egt ikke trenger i det hele tatt.

Svar fra Lynet Internett
02.11.2022 09:30

Hei Lillian. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen dere har hatt med oss. Lynet leverer internett kun til vegguttaket hos kundene, nettet etter uttaket er ikke noe vi har oversikt over eller kontroll over. Dersom det er mulighet anbefaler vi at dere kabler X-boxen direkte i uttaket fra oss. Dersom dere fremdeles skulle oppleve problemer er det fint om dere kontakter oss direkte slik at vi får gjennomført et feilsøk sammen med dere. Vennlig hilsen Vilde | Lynet

Internett

Omtale av  Carlos J

Dette er det DÅRLIGSTE internettet jeg noen gang har brukt. Jeg og samboer spiller på vær sin konsoll, mister nett hele tiden. Går ikke Ann å logge seg på konsoll. Dette er dårlig… jeg har ALDRI hatt problem med internett før jeg fikk dere. Dette bør dere gjøre noe med, kunder som betaler dyre dommer for dette, også funker det ikke som det skal. Jeg har den største pakken dere har å tilby, men fortsatt så fungerer det ikke som det skal.

Svar fra Lynet Internett
02.11.2022 09:30

Hei Carlos. Først vil jeg beklage for opplevelsen dere har hatt med oss. Lynet leverer internett kun til vegguttaket hos kundene, nettet etter uttaket er ikke noe vi har oversikt over eller kontroll over. vi anbefaler derfor at dere kabler X-boxen direkte til dette. Dersom dere fremdeles får problemer er det fint om dere kontakter oss direkte slik at vi får sjekket linjen din. Vennlig hilsen Vilde | Lynet

Driftmeldinger ikke oppdatert selv om utfall har vart hele søndagen.

Omtale av  Tom

Lei av å se at dere alltid skriver at dette «kan skyldes feil i ditt interne WIFI-nett» osv. De fleste er i dag såpass oppegående at de kan sjekke dette selv, har full kontroll og vet at det er OK. Feilen ligger hos dere, og dere må kutte ut dette tullpratet. Vær litt mer ydmyke, sjekk egne systemer og kundenett. Inrøm feil, og anslå løsningstid. At ingen jobber i helgene, selv om kundene lider må dere da heller informere om, enn å gå rundt grøten og gjøre dårlige forsøk på å få det til å se ut som feilen ligger hos kundene!

Svar fra Lynet Internett
12.10.2022 09:19

Hei Tom, Kundeservice hos oss tilgjengelig i hverdager mellom 08:00 og 21:00 på både telefon og chat, i helgene er vi tilgjengelige på chat bare mellom 10:00 og 15:00. Utenfor disse tidsrommene så jobber våre teknikkere med retting av større feil, så selv om Kundeservice er stengt så blir det jobbet med feil. Når det kommer til det har blitt "skyldt på ditt interne wifi-nett" så er det slik at Lynet leverer internett kun til vegguttaket hos kundene, nettet etter uttaket er ikke noe vi har oversikt over eller kontroll over. Derfor må kundene sjekke utstyret sitt selv, om du opplever problemer med en pc direkte koblet til uttaket så vil vi gjerne at du kontakter oss på tlf 21 99 33 66 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | Lynet

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra dekkning o kundeservice

Omtale av  Patrick F

Jag har varit i kontakt med många men lynet har KUNDESERVICE svarar snabbt det uppskattar vi jag rekommenderar.Sen bytte jag fra android till iPhone o då fattade jag nada 2 minuter innan KUNDESERVICE svarar det är fint

Svar fra Lynet Internett
05.10.2022 09:57

Hei Patrick, Det er veldig fint å høre at du er fornyød og vi setter utrolig pris på at du gir oss denne tilbakemelding. Vi håper at vi fortsetter å impoenere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | Lynet

Ræva, rett og slett.

Omtale av  Morten

Har opplevd ustabiliteter og langt ifra oppgitt hastighet på linja vs. hva jeg har mottatt. Har pratet en del med ukompetent kundeservice, og er helt oppgitt av selskapet i sin helhet. Absolutt en NO-GO om du vurderer ulike internettleverandører.

Svar fra Lynet Internett
29.08.2022 13:50

Hei Morten, Beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Når det kommer til utfall så kan det skyldes flere årsaker, som for eksempel det trådløse nettet inne hos deg. Vi på lynet leverer internett til vegguttaket og det som kommer etter er noe som er blitt skaffet på egenhånd. Ta gjerne kontakt med oss direkte så kan vi mappere hvor feilen ligger. Mvh Mohammed | Lynet

Lynet Internett har 83 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Lynet Internett mener

Lynet Internett

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR