Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er det DÅRLIGSTE internettet jeg noen gang har brukt. Jeg og samboer spiller på vær sin konsoll, mister nett hele tiden. Går ikke Ann å logge seg på konsoll. Dette er dårlig… jeg har ALDRI hatt problem med internett før jeg fikk dere. Dette bør dere gjøre noe med, kunder som betaler dyre dommer for dette, også funker det ikke som det skal. Jeg har den største pakken dere har å tilby, men fortsatt så fungerer det ikke som det skal.
Hei Carlos. Først vil jeg beklage for opplevelsen dere har hatt med oss. Lynet leverer internett kun til vegguttaket hos kundene, nettet etter uttaket er ikke noe vi har oversikt over eller kontroll over. vi anbefaler derfor at dere kabler X-boxen direkte til dette. Dersom dere fremdeles får problemer er det fint om dere kontakter oss direkte slik at vi får sjekket linjen din. Vennlig hilsen Vilde | Lynet
Lei av å se at dere alltid skriver at dette «kan skyldes feil i ditt interne WIFI-nett» osv. De fleste er i dag såpass oppegående at de kan sjekke dette selv, har full kontroll og vet at det er OK. Feilen ligger hos dere, og dere må kutte ut dette tullpratet. Vær litt mer ydmyke, sjekk egne systemer og kundenett. Inrøm feil, og anslå løsningstid. At ingen jobber i helgene, selv om kundene lider må dere da heller informere om, enn å gå rundt grøten og gjøre dårlige forsøk på å få det til å se ut som feilen ligger hos kundene!
Hei Tom, Kundeservice hos oss tilgjengelig i hverdager mellom 08:00 og 21:00 på både telefon og chat, i helgene er vi tilgjengelige på chat bare mellom 10:00 og 15:00. Utenfor disse tidsrommene så jobber våre teknikkere med retting av større feil, så selv om Kundeservice er stengt så blir det jobbet med feil. Når det kommer til det har blitt "skyldt på ditt interne wifi-nett" så er det slik at Lynet leverer internett kun til vegguttaket hos kundene, nettet etter uttaket er ikke noe vi har oversikt over eller kontroll over. Derfor må kundene sjekke utstyret sitt selv, om du opplever problemer med en pc direkte koblet til uttaket så vil vi gjerne at du kontakter oss på tlf 21 99 33 66 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | Lynet
Jag har varit i kontakt med många men lynet har KUNDESERVICE svarar snabbt det uppskattar vi jag rekommenderar.Sen bytte jag fra android till iPhone o då fattade jag nada 2 minuter innan KUNDESERVICE svarar det är fint
Hei Patrick, Det er veldig fint å høre at du er fornyød og vi setter utrolig pris på at du gir oss denne tilbakemelding. Vi håper at vi fortsetter å impoenere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | Lynet
Har opplevd ustabiliteter og langt ifra oppgitt hastighet på linja vs. hva jeg har mottatt. Har pratet en del med ukompetent kundeservice, og er helt oppgitt av selskapet i sin helhet. Absolutt en NO-GO om du vurderer ulike internettleverandører.
Hei Morten, Beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Når det kommer til utfall så kan det skyldes flere årsaker, som for eksempel det trådløse nettet inne hos deg. Vi på lynet leverer internett til vegguttaket og det som kommer etter er noe som er blitt skaffet på egenhånd. Ta gjerne kontakt med oss direkte så kan vi mappere hvor feilen ligger. Mvh Mohammed | Lynet
Nettverket faller ut til stadighet og det er meget ustabilt. Å ha hjemmekontor basere seg på nettverket til Lynet er som russisk rulett, enten får du opp nettverk eller så må du dele nettverk på mobilen. De gir gratis datatrafikk som kompensasjon, men det er en mager trøst når du må likevel må stresse med å ha nettverk eller ikke.
Hei Gøran! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Når det kommer til ustabilitet på nettet så kan dette desverre skyldes flere årsaker. Vi på lynet leverer internett kun til vegguttaket ditt og alt som kommer etter er noe kunden selv har skaffet på egenhånd. Vi kan derfor ikke garantere stabilitet på enheter som er koblet til for eksempel et trådløst nettverk fra en router. Om du opplever problemer mens du er direkte koblet til vegguttaket så vil vi gjerne at du kontakter oss direkte slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå ett fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | Lynet
Styr unna hvis du er gamer eller skal streame, for her har du helt UDUGELIG stabilitet.
Hei, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på 21 99 33 66 slik at våre kundebehandlere kan hjelpe deg videre. Mvh Karina | Lynet
Alltid feil i vårt borettslag på Grønland og de har 0 oversikt over driftsmeldinger eller hva som skjer på nettet deres. Krise opplegg! Hadde jeg kunnet gi 0 stjerner hadde det vært alternativet, eller minuspoeng !!!!
Hei Richard, Jeg kan desverre ikke se at vi har hatt noen fellesfeil på Grønland. Men om du opplever problemer så vil vi veldig gjerne finne en løsning for deg. Da trenger vi at du kontakter oss direkte på tlf 21 99 33 66 eller via vår chatløsning. Mvh Mohammed | Lynet