Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplever at nettet stadig detter ut og er ikke stabilt..og da øke priser i tillegg velger jeg og se meg etter andre selsksper
Hei Øyvind, Leit å høre at du opplever disse problemene. Det er ønskelig at du tar kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Dersom vi ikke finner noe feil, men du fortsatt oppelver problemer så ønsker vi selvfølgelig å få sett på saken. Det skal også da være mulig for oss å gi deg et tilbud på ny pris Vennlig hilsen Roar | Lynet
Har prøvd forskjellige avtaler. 10/10. 50/50. Siste jeg oppgraderte til nå var 100/100. Typisk for alle avtalene er at man aldri får målt den hastigheten man betaler for. Selv med kabel direkte fra veggboks til PC, så måler den aldri mer enn 80 ned ved 100/100 og vanligvis ligger hastigheten uansett og vaker rundt 50-60 litt avhengig av når på døgnet man måler. Kundeservice kunne ikke se at det er noe feil på linjen og mente at 80 er tilnærmet 100. Da jeg hadde 50/50 lå også målingene betraktelig under. Vanligvis bare litt over halvparten farten jeg betalte for. 10/10 hadde i utgangspunktet vært tilstrekkelig husstanden, men når man alltid ligger og vaker på tilnærmet halv hastighet, går det ikke. 100/100 koster 499,- i måneden. Ettersom 80 er 100 i følge Lynet, burde prisen være 399,-. Jeg står dessverre ikke fritt til å bytte leverandør ettersom borettslaget har inngått avtale om fiber med Lynet.
Hei Øyvind, Leit å høre at du opplever disse problemene. Det er ønskelig at du tar kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Dersom vi ikke finner noe feil, men du fortsatt oppelver problemer så ønsker vi selvfølgelig å få sett på saken. Vennlig hilsen Mohammed | Lynet
Fant ut litt for sent at Lynet hadde trekt oss for internett på autogiro i annet selskaps (Arvato) navn 18 måneder på rad etter at vi flyttet ut. Etter en uke ventetid på å få svar på mail fikk vi en SMS vi ikke kunne svare tilbake på om at de kunne tilbakebetale kun 6 av 18 måneder. Useriøst å ikke svare på mail vi sendte, men svare på en måte som gjør at vi kan svare tilbake. Grenser også mot svindel å ikke si opp avtalen når ny person tar over avtale og utstyr, for så å nekte å betale tilbake beløp de har trukket oss for samtidig som de har tatt betalt fra ny leietaker for nett.
Hei, Sivert! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern har vi desverre ikke lov til og gå i detaljer angående din henvendelse, men om det er noe du lurer på eller trenger hjelp med kan du svare på henvendelsen til kundeservice så vi kan ha en videre dialog med deg der. Vi beklager for ulempen dette har medført og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Lynet
Internett vekk for andre gang i høst..tar veldig lang tid og reparere ..Så veldig dårlig kundeservice..
Hei Lise, Utrolig leit å se at du har fått slik en negativ opplevelse med oss. Jeg er ikke kjent med nedetiden du beskriver, men ta gjerne kontakt med oss dersom du skulle oppleve problemer i fremtiden. Vi ønsker selvfølgelig å finne en permanent løsning på problemet. Vennlig hilsen Håvard | Lynet
Mister tilgang til nettet annen hver dag, gjentagende problem over to år. Helt grusomt. Ikke å anbefale! Hadde byttet for lenge siden, men borettslaget styrer det.
Hei, Anette! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt og dette vil vi selvfølgelig finne en løsning på. Visste du at vi på lynet leverer nett til uttaket du har i veggen? det vil si du har en egen ruter som gir deg wifi signaler. Her vil vi veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 21 99 33 66 eller via vår chatløsning på www.lynet.no når du er hjemme og med utstyret så skal vi gjennomføre et feilsøk med deg så vi kan mappere ut hvor problemet kan ligge. Du kan nå oss fra kl 08-21 mandag til fredag. Vennlig hilsen Kristina | Lynet
Kunne jeg gitt 0 så ville jeg gjort det. Helt elendig service. Nettet er nede flere timer og ingen info.
Hei, det er veldig synd at du har fått en slik opplevelse, dersom vi mister kontakt med noen av våre sentraler så vil info om feilen legges ut på våre driftsmeldinger så fort vi har dette. Dersom feilen bare gjelder din linje så har vi desverre ikke noe system som varsler oss om dette, da er vi avhengig av at man som kunde kontakter oss dersom en slik feil oppstår. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Netter faller ut til stadighet, men ofte såpass kort at det ikke nytter å kontakte kundeservice. Likevel ekstremt frustrerende i hjemmekontortider eller når filmen til barnet buffeer. Tok med et halvt år og flere henvendelser å få på plass e-faktura selv om jeg hadde knyttet fra min nettbank. Ved oppstart, hadde jeg ikke nett og tok kontakt flere ganger, og tilslutt møtte jeg på en på kundesenteret som sa at de hadde gjort en feil og fikset det på ett minutt. Hver gang jeg tar kontakt så er det aldri noe feil med de, kun mitt utstyr. Snakket med ks i dag fordi nettet falt ut igjen og jeg sa at flere naboer hadde samme problem (da jeg har vært i kontakt med de) og hun påsto da at det var feil i utstyret vårt. Det er ganske arrogant, og rett og slett feil. Har naboer med Telenor som fungerer bra og bytter derfor dit.Har også sjekket hastigheten flere ganger, og jeg får sjeldent det jeg betaler for (50/50).
Hei, Lise! Når det kommer til hastighet på internettet du har fra oss er det greit og informere om at vi leverer nett til uttak du har i veggen. Da kan vi desverre ikke supportere hastighet du måler på wifi, og må da ha en kablet pc koblet direkte til uttaket så du kan se hva du får av hastighet hos oss. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil selvfølgelig ikke fremstå på denne måten, og tar med oss din anmeldelse videre for å forbedre oss. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net