Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Lynet Internett
1.9
81 verifiserte omtaler

Lynet Internett omtaler og erfaringer

Ingen trend

Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
81 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#81
Forferdelig
Lynet Internett er rangert
#81 av 83 bredbåndsleverandører
16%
Dårlig
16% anbefaler Lynet Internett
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 81 omtaler om Lynet Internett

FILTRER OMTALER
7
5
1
11
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Lynet Internett
Lynet Internett har 81 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kommunikasjon

Omtale av  Erik

Kunne jeg gitt 0 så ville jeg gjort det. Helt elendig service. Nettet er nede flere timer og ingen info.

Svar fra Lynet Internett
29.06.2021 15:28

Hei, det er veldig synd at du har fått en slik opplevelse, dersom vi mister kontakt med noen av våre sentraler så vil info om feilen legges ut på våre driftsmeldinger så fort vi har dette. Dersom feilen bare gjelder din linje så har vi desverre ikke noe system som varsler oss om dette, da er vi avhengig av at man som kunde kontakter oss dersom en slik feil oppstår. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Lynet Internett?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ustabilt

Omtale av  Lise

Netter faller ut til stadighet, men ofte såpass kort at det ikke nytter å kontakte kundeservice. Likevel ekstremt frustrerende i hjemmekontortider eller når filmen til barnet buffeer. Tok med et halvt år og flere henvendelser å få på plass e-faktura selv om jeg hadde knyttet fra min nettbank. Ved oppstart, hadde jeg ikke nett og tok kontakt flere ganger, og tilslutt møtte jeg på en på kundesenteret som sa at de hadde gjort en feil og fikset det på ett minutt. Hver gang jeg tar kontakt så er det aldri noe feil med de, kun mitt utstyr. Snakket med ks i dag fordi nettet falt ut igjen og jeg sa at flere naboer hadde samme problem (da jeg har vært i kontakt med de) og hun påsto da at det var feil i utstyret vårt. Det er ganske arrogant, og rett og slett feil. Har naboer med Telenor som fungerer bra og bytter derfor dit.Har også sjekket hastigheten flere ganger, og jeg får sjeldent det jeg betaler for (50/50).

Svar fra Lynet Internett
22.04.2021 17:40

Hei, Lise! Når det kommer til hastighet på internettet du har fra oss er det greit og informere om at vi leverer nett til uttak du har i veggen. Da kan vi desverre ikke supportere hastighet du måler på wifi, og må da ha en kablet pc koblet direkte til uttaket så du kan se hva du får av hastighet hos oss. Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil selvfølgelig ikke fremstå på denne måten, og tar med oss din anmeldelse videre for å forbedre oss. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Utmerket

Omtale av  Vidar

Vi har hatt lynet her i sameiet vårt på Majorstuen i flere år. Bare vært en håndfull ganger at nettet har forsvunnet i noen timer. Vi hadde get før det og med deres nett var det betydelig mer nedetid. Vi har hatt klager på tregt nett. Men etter hva jeg kan forstå er det Wi-Fi problemer. Med datamaskinen koblet til med nettverkskabel har jeg aldri hatt noe problem.

Svar fra Lynet Internett
19.04.2021 13:16

Hei Vidar, Utrolig hyggelig å se at du er fornøyd med oss. Ikke nøl med å kontakte oss om det skulle være noe i fremtiden. Takk for at du tok deg tid til å skrive slik en positiv annmeldelse. Vennlig hilsen Håvard | Lynet

Styr unna! Dårlig kundeservice og lang ventetid

Omtale av  Styret H

Har forsøkt å komme i kontakt med Lynet i over 3 måneder nå. Etter noen timer på vent i telefon får jeg endelig tak i kundeservice. De sier de skal gi beskjeden vidre til en kontaktperson som hadde fri den dagen jeg ringte. Jeg ventet i 2 måneder før jeg måtte ringe tilbake siden jeg ikke hørte noe fra de. Ringte på nytt og de beklaget og ssa de skulle få min kontaktperson til å ringe meg opp i løpet av dagen. 1 måned etterpå og fortsatt ingen svar så prøve jeg å ringe på nytt i dag. Sitter fortsatt på vent da en medarbeider skulle sette meg over til riktig avdeling... har vært på vent i 30 min nå.. regner med å få svar etter 1-2 timer på vent, så blir nok sittende en stund. Dette er faktisk det værste jeg har opplevd.

Svar fra Lynet Internett
19.04.2021 13:14

Hei Styret H, Her virker det som du har vært meget uheldig ved kontakt. Generelt har vi kort ventetid på telefon og er alternativt tilgjengelig på chat via vår hjemmeside. Jeg er ikke kjent med problemet du opplever, men ønsker selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte oss på telefon eller chat for å finne en permanent løsning. Vennlig hilsen Håvard | Lynet

Sämst når det gäller.

Omtale av  Pidde

Svajjigt, ustabilt nett, aldrig 'noen kjente feil' men likväl försvinner det daglig. Styr unnan om ni kan.

Svar fra Lynet Internett
16.04.2021 11:03

Hei Leit å høre at du opplever disse problemene. Det er ønskelig at du tar kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Dersom vi ikke finner noe feil, men du fortsatt oppelver problemer så ønsker vi selvfølgelig å få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Lynet

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Misfornnøyd

Omtale av  Gunnar

Faller ut i mange timer alt for ofte, dette er alt for dårlig, er ellers fornøyd når det er oppe å går

Svar fra Lynet Internett
09.04.2021 14:38

Hei Gunnar, Leit å høre at du opplever disse problemene. Det er ønskelig at du tar kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Ingvild| Lynet

Ubrukelig

Omtale av  Arild

Etter å vente i 37min i telefon-kø, prøve å chatte med en ubrukelig chatbot så forklarer jeg problemet, med at internettet vår har falt ut og hengt seg opp hyppigere de siste to tre ukene. Da fikk jeg beskjed om at det var noe feil med min router. Deilig å skylde på noe tenkte jeg, min router var ny i 2018 å kostet meg skjorta. Det er ikke bare hos meg feilen ligger men også naboene. Tv'n er også kobla til med ethernet-kabel å denne henger seg også opp på samme tid. allikevel mente de det var noe feil med routeren. Evt. kunne de få en montør til å komme men da måtte jeg betale for dette. Så jeg skal betale for at noen skal fikse ett problem hvor problemet er at jeg betaler allerede for noe jeg ikke får, å for å få det jeg betaler for så må jeg betale. nei takk, det må da finnes noen andre tenker jeg så anbefales ikke. elendig internett og elendig kuneservice.

Svar fra Lynet Internett
23.02.2021 09:02

Hei Arild, Ved problemer på tjenesten vil vi anbefale å ta en måling med kabel direkte fra uttaket vårt for å utelukke feil på routeren din. Dersom forbindelsen fra uttaket er dårlig vil vi selvfølgelig sende ut montør for å fikse linjen. Vi dekker i utgangspunktet feilretting på våre linjer, du er bare ansvarlig ved feil på eget utstyr eller skade du selv har forårsaket på vårt utstyr. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og håper du kontakter oss på nytt for et grundig feilsøk. Spør gjerne våre kundebehandlere på teknisk avdeling om hva som kan forårsake problemer på WiFi fra routeren, og i forhold til tips om hva som kan gjøres for å forbedre WiFi signal generelt. Vennlig hilsen Håvard | Lynet

Lynet Internett har 81 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Lynet Internett mener

Lynet Internett

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR