Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 704 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 704 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#8
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#8 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 704 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
331
212
131
136
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 704 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kaotisk oppstart, 3 dager for tilkobling??

Omtale av  Kurt

Måtte vvente tre dager før jeg ble koblet på, ingen pålogginger på tv fungerte, bare et villspor. På telefon fikk jeg opplyst at det ville ta 2 - 3 dager før overføring ville skje. Tv box har bare en LAN UTGANG måtte få ekstra ruter.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.09.2023 08:04

Hei Kurt, Så kjipt at du fikk denne opplevelsen ved oppstarten av ditt kundeforhold 😰 Meningen er jo at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Håper at både bredbånd og TV fungerer som det skal nå. Hvis ikke anbefaler jeg at du kontakter vår kundeservice via MinSide, så får du hjelp av en dyktig medarbeider. Ønsker deg en riktig fin dag 😊 Mvh Jenny

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fått det som er bedt om

Omtale av  Espen

Enkelt og som avtalt.Aktiv med tips og nyttig info

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.09.2023 07:39

Hei, Espen Godt å høre at det er enkelt og som avtalt, akkurat sånn som det skal være 🤩 Takk for at du valgte bredånd fra NextGenTel! Mvh Jenny

Lavere pris, men nr 50 i telefonkø.

Omtale av  Espen S

Positivt med bedre pris, men negativt å være nr 50 i telefonkø den ene gangen jeg måtte ringe inn.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.09.2023 14:01

Hei Espen S, Vi vet at det i perioder kan være vanskelig å komme gjennom til oss på telefon, og vi har høyt fokus på forbedre dette. Hvis du opplever kø når du ringer oss igjen vil jeg anbefale deg å kontakte oss via chat på MinSide (enten via app eller på pc), så får du god hjelp, uten å måtte vente så lenge på telefonen. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny

Bryr seg fint lite om eksisterende kunder

Omtale av  Kenneth

Krevde ruterleie av oss i alle år selv om vi benytter eget utstyr og også kontaktet de for å bekrefte at vi virkelig må ha dette. Det måtte vi. Iløpet av de siste årene har de åpnet for å slippe ruterleie. Det informerer de bare nye kunder om, ikke eksisterende. Og i tilegg må da ruterene returners for kundens regning selv om den mot min vilje bare har ligget i en skuff og påtvunget meg. De svarer heller ikke på telefonen om du er eksisterende kunde. Taster du for å bestille kommer du selvfølgelig fort igjennom. Ingen svar selv etter 11 dager via meldingstjenesten /epost Min Side appen kundeservice Svartid på chat for eksisterende kunder er sånn 45 minutter. På plussiden er fiberen stabil og på lovet hadtighet. Men hadde jeg hatt flere valg hadde jeg valgt noen andre

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.09.2023 14:14

Hei, Kenneth Det stemmer at vi for en stund tilbake åpnet for valgfrihet for å leie ruter fra oss eller eget utstyr, fordi vi ønsker valgfrihet for kundene våre. Etter hva jeg leser fra deg så er dette noe du som kunde ikke har fått tydelig nok informasjon om, og den tilbakemeldingen er viktig for oss å få. Kundene våre er de vi lever av - så god informasjonsflyt til våre eksisterende kunder er absolutt viktig for oss! Vi håper at vi får muligheten til å endre ditt inntrykk og at du blir mer fornøyd med informasjonsflyten vår fremover 😊 Mvh Jenny

Enkelt oppsett

Omtale av  Dag T

Enkel rask fiber, god service. Oversiktlig og greit

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.09.2023 07:34

Hei, Dag T Godt å høre at fiberen er rask og servicen god - akkurat sånn vi vil at det skal være! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Det er ikke mye som stemmer med hva selger lovet

Omtale av  Sonja G

Ingen informasjon. Selger ikke skrevet navnet riktig.. så mail ikke mottatt 80 i kø på tlf for å få info🤑

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.09.2023 08:02

Hei, Sonja G Det er jo ikke sånn det skal være å bli kunde hos oss🤦‍♀️ Vi ønsker selvfølgelig å ha deg som kunde hos oss, og her har det nok dessverre skjedd en feil som vi må beklage for. Håper du vil gi oss en sjanse til å rette opp igjen dette og gi et bedre inntrykk. Ønsker deg en flott dag 😊 Mvh Jenny

Enkelt

Omtale av  Knut H

Lett å komme kontakt, sende mld fikk svar ganske fort og fikk fort kontakt med tlf llett bruksanvisning for meg som er oppi i årene har bare gode erfaring med

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.09.2023 07:32

Hei, Knut H Takk for din omtale! Så flott at du har hatt en god opplevelse med oppstarten av ditt abonnement hos oss, vi vil jo at dette skal være enkelt for kundene våre. Vi håper du fortsatt er like fornøyd med tjenesten. Ønsker deg en riktig god dag Mvh Jenny

NextGenTel Bredbånd har 1 704 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR