NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er klin umulig å streame noenting. Kundeservicen er det dårligste jeg har vært borti EVER!!!
Kort oppsummert, helt elendig kundeservice! Har prøvd å få fatt i dem i fem dager, da jeg ikke har Internett.
Uten nett og TV i en måned. Ingen kan svare på hva som skjer, selv ikke teamlederne. Får ulike svar hver gang jeg er i kontakt med de, alt fra "det tar 2-3 timer" til "det tar 8-12 uker". Faktura får jeg selvfølgelig uansett, i tillegg til inkassovarsel på krav om retur av utstyr (som jeg skal beholde). Sendte klage til forbrukerrådet, to dager senere ble jeg oppringt av en teamleder som informerte om at tjenestene var tilbake og at jeg kunne trekke klagen min..
Hastighet på nettet er mye lavere enn lovet. Kun et fåtall av kanalene i TV pakken fungerer. Vi har mottatt doble regninger, purringer på rutere som vi visstnok må tilbakelevere (ca annenhver måned) Og nå hadde de plutselig koblet fra internettet vårt selv om vi fremdeles har kontrakt. Og siden de har koblet fra nettet anser de kundeforholdet som avsluttet og kan derfor ikke koble oss til igjen. Så her sitter vi uten Internett med kostnad på TV 2 sumo og Netflix som løper og kundeservice nekter å hjelpe!!!!
Kommer aldrig igjennom når du ringer og når du taster 9 for og bli ringt opp så tar det aldrig under 1 time. Å når dem ringer opp i løpet av dagen så må du sitte med tlf i hånda om du skal rekke å ta den for det ringer 2 ganger så legger dem på.
Det må være det værste selskap jeg har vært ute for. 12 dager uten TV, 2 dager uten internet, alle fakturar er for høy, klager så lager de sak uten at noe skjer, utstyr som jeg skulle hatt opprinnelig vil de ekstra betalt for, klager og får utstyr så prøver de og binde meg meg til dem for 12 mnd, er dette mulig. Vil gjerne ha tips på åssen en skal få byttet til andre uten at det koste for mye?
Kundeservicen til NexttGentTel er en katastrofe. Bare misforståelser og rot. Nettet er tregt og ofte er det nede og vi er uten internett. Hadde vi vært lur og undersøk før man bestilte og bindte seg et år hadde vi selvsagt ikke valgt denne leverandøren. Forventer meg mere av den nest største leverandøren av bredbånd i Norge....