NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det må være det værste selskap jeg har vært ute for. 12 dager uten TV, 2 dager uten internet, alle fakturar er for høy, klager så lager de sak uten at noe skjer, utstyr som jeg skulle hatt opprinnelig vil de ekstra betalt for, klager og får utstyr så prøver de og binde meg meg til dem for 12 mnd, er dette mulig. Vil gjerne ha tips på åssen en skal få byttet til andre uten at det koste for mye?
Kundeservicen til NexttGentTel er en katastrofe. Bare misforståelser og rot. Nettet er tregt og ofte er det nede og vi er uten internett. Hadde vi vært lur og undersøk før man bestilte og bindte seg et år hadde vi selvsagt ikke valgt denne leverandøren. Forventer meg mere av den nest største leverandøren av bredbånd i Norge....
Billig og stabilt nett. Kundeservice er noe svak, men pris og produkt veier tungt. Kunde fra Sandsli.
NextGentel er en internettleverandør man bør styre unna. Kundeservicen er helt på trynet og de leverer mindre hastighet enn hva de lover. Når internettet først er oppe så er det fungerende, men det hjelper ikke når signalet detter og faller ut konstant over lengre tid. Kundeservicen er langdryg og ikke hjelpsom. Som det tidligere har blitt nevnt i omtalene til NextGentel, så er de unnvikende og styrer unna spørsmålet ditt som gjør at du aldri får ordnet opp i det du har problemer med. I tillegg så er det en uendelig lang ventekø når man først ringer de, og det snakker vel for seg selv hvorfor det er så mye kø hos kundeservice. Byttet selv til konkurrenten, og er storfornøyd der jeg får mye mer for pengene og de som sitter i kundestøtten er faktisk hjelpsomme, snille og gjør det de får betalt for.
Har vert kunde lenge men nå er det definitivt slutt. Har ikke hatt brukendes internett på måndedsvis. Kundeservice bruker timesvis på å ringe tilbake, eller ringer ikke i det hele tatt. Lover å ordne opp, så skjer ingenting. Bare bortforklaringer å få. Nå er det slutt!
Har vært uten forbindelse i to uker. Har vært i kontakt med support, som bekrefter at utstyret hos oss ikke fungerer. De skulle sende nytt utstyr fra dag 1, men ingenting skjer. Hver gang jeg tar kontakt, sier de bare det samme "ny boks på vei til deg", uten at noe skjer. Byttet fra Telenor grunnet fristende tilbud (høyere hastighet), men angrer fullstendig - service og stabilitet betyr mye mer!! Når utstyret fungerer, er hastigheten OK.
Det er så ufattelig dårlig at jeg ikke har ord!! Kundeservice er fullstendig fraværende. Eneste de får til er å sende faktura!!!