NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig informasjon og tilbud til hjem som ikke tidligere har hatt oppkobling med bredbånd
Nextgentel fortsetter å sende regninger og nytt utstyr til internett etter jeg har avbestilt og abonnementet er avsluttet. Kundesenteret er ubrukelig, og det eneste som skjer er at du må sitte i telefonen i flere timer for å få gjort enkle ting midt i arbeidstiden. Hold dere unna. Dette selskapet er mer som en stalker enn en profesjonell internettleverandør.
Fikk tilbud på en god avtale. Etter 12 uker med gjentatte forespørsler, uten å se noe bredbåndleveranse, valgte jeg å kansellere bestillingen. De sa hver gang at det var noe feil i systemet, men ble aldri fulgt opp.
Internett er treig sammenlignet med andre leverandører. Avsluttet abonnement, men de klarer ikke å fikse det i systemet, så nå får jeg faktura for de periodene jeg ikke er kunde. Dette har nå pågått i 3 måneder. Har tatt kontakt med kundeservice 4 ganger, de sier at det skal sjekke det opp og ta kontakt, men det skjer ingenting Styr unna
Har bredbånd. Den ruteren gir dårlig hastighet med trådløs nett, men akseptabel hastighet med kabel eller egeninnkjøpt trådløs ruter. Fungerer som regel. Elendig kundeservice. Må ringe flere ganger for å rette opp i problemer. Verstingeksempelet er da jeg hadde blitt satt over 5 ganger. Det ser ikke ut til at man vet hva kollegaene jobber med og om noe er vanskelig så blir man satt over til en (tilfeldig?) kollega.
Leste mye på nett/chatter og ble skeptisk men det var ubegrunnet. Det var litt plunder å bytte fra Telenor til Nextgentel men service var god både hos Eltel som måtte bytte fiberboks og telefonstøtte hos Nextgentel. ingen grunn til ikke å spare litt.
Får ikke tak i kundeservice når jeg trenger dem. Helt elendig. Bestemte meg for å avslutte avtalen med dem... Da ringer de med en gang. Krever meg for 2500,- i bruddgebyr... sier opp så fort bindingen er over.