NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Internett er treig sammenlignet med andre leverandører. Avsluttet abonnement, men de klarer ikke å fikse det i systemet, så nå får jeg faktura for de periodene jeg ikke er kunde. Dette har nå pågått i 3 måneder. Har tatt kontakt med kundeservice 4 ganger, de sier at det skal sjekke det opp og ta kontakt, men det skjer ingenting Styr unna
Har bredbånd. Den ruteren gir dårlig hastighet med trådløs nett, men akseptabel hastighet med kabel eller egeninnkjøpt trådløs ruter. Fungerer som regel. Elendig kundeservice. Må ringe flere ganger for å rette opp i problemer. Verstingeksempelet er da jeg hadde blitt satt over 5 ganger. Det ser ikke ut til at man vet hva kollegaene jobber med og om noe er vanskelig så blir man satt over til en (tilfeldig?) kollega.
Leste mye på nett/chatter og ble skeptisk men det var ubegrunnet. Det var litt plunder å bytte fra Telenor til Nextgentel men service var god både hos Eltel som måtte bytte fiberboks og telefonstøtte hos Nextgentel. ingen grunn til ikke å spare litt.
Får ikke tak i kundeservice når jeg trenger dem. Helt elendig. Bestemte meg for å avslutte avtalen med dem... Da ringer de med en gang. Krever meg for 2500,- i bruddgebyr... sier opp så fort bindingen er over.
Kort omtale; Løgn på løgn, ALDRI i løpet av 5-10 år innrømmet 1 feil... Legger stadig til nye beløp, stopper all TV / Internett selv hvor god kunde du er., 0 ydmykhet! Følg nøye med på hva de legger t tar ifra (beløp), råder ingen til å bli kunde, svindel i stor skala!!
Treigt nett, og forbindelsen forsvinner i 1-3 dager minst 1-2 ganger pr mnd.
Uansett hva de lokker med, ikke la deg lure! Med NGT får du garantert problemer, og da hjelper det lite med en kundeservice som er forferdelig. Kundebehandlere gir deg svært sprikende svar. Den ene lover noe, som den andre ikke kan holde. Hvis du ringer ber de deg gå inn på chatten, og når du logger deg inn på chatten er du nummer 18 i køen. Vi meldte inn problemene i august. I november byttet vi leverandør, og i dag, medio mars, er saken endelig avsluttet. Det tok altså over et halvt år med krangling. Et tips: Hvis du chatter med kundeservice, velg alltid å få tilsendt en kopi av samtalen når du avslutter. NGT har ikke kontroll, så da er det viktig at vi som kunder kan dokumentere hva som er blitt gjort, dersom problemene/saken eskalerer.