Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
12
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"TV virker ikke etter overgang fra Telenor"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Johannes for 04.01.2018 21.38

NextGenTel Bredbånd har totalt 258 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"TV virker ikke etter overgang fra Telenor"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig overgang fra Telenor. TV borte i dagesvis og de har ingen info. Bare beklager... Ikke bra dette. Angrer byttet nå.

Bytt.no
"TV virker ikke etter overgang fra Telenor" skrev Johannes om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Johannes og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Anneberit
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

I går ventet jeg 30 minutter for å få kontakt med en konsulent, uten å lykkes. Idag har jeg ventet i EN og EN HALV time på å snakke med en konsulent. Dette er så dårlig at jeg vurderer å si opp mitt bredbåndsabonnement. Skulke tro de har satt på en svarer som bare går og går, og at det faktisk IKKE er noen konsulenter der. De drar inn penger på bytte av telefonnummer er min hypotese.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Den verste kundeservicen jeg har opplevd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nextgentel er et ubrukelig selskap. Dersom de gjør en feil, for eksempel at de begynner å sende deg helt vilkårlige og latterlige fakturaer med både pluss og minusbeløp, så kan du komme til å kaste bort flere timer over måneder for å bli forklart hva som har skjedd. Ingen vet noe, og du blir bare satt over og satt over igjen til noen som aldri har hørt saken din før.
En setning jeg hørte ofte fra dem var "jeg forstår ikke selv hva som har hendt", uten at de prøver å gjøre noe med det! Spar deg selv utrolig mye frustrasjon, ikke velg Nextgentel.

Robert B. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"2 enheter på min leilighet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har opplevd ekstremt dårlig service.
Det var et problem med ruteren min som de mente at de skulle sende en ny ruter. Det ble lagt til 2 enheter på min leilighet som egentlig ikke var ment, ansatten som hjalp meg glemte å slette den første enheten som ble ført til at jeg har fått 2 enheter og overbetalte i ca 1 år. Altså 2x 342kr i måneden.
Har ringt, sendt mail ang overbetaling og unødvendig fakturaer. Veldig dårlig service fra nå av er det fremdeles problem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Eier ikke skam!"
7 syns denne omtalen er nyttig

En dørselger fra NextGenTel lurte min gamle, surrete mor til å signere på å bli kunde hos dem. Hun trodde hun skulle få bedre pris på sitt eksisterende bredbåndsabonnement (kunde hos Telenor), og skjønte ikke at hun byttet selskap før tv og telefon forsvant. NextGenTel har vist null interesse for å ordne opp, bedrevet utstrakt ansvarsfragmentering, kommet med løgn og usanne påstander og avkrever henne nå et gebyr for brudd på bindingstid! I tillegg vil det ta godt over en måned før hun "nedkobles".
NextGenTel er det verste selskapet jeg har vært borti i mitt femti år lange liv, og jeg ønsker dem ikke noe godt. Særlig abonnementsavdelingen kan ta løpefart mot nærmeste betongvegg og treffe med hodet først.

NextGenTel Bredbånd har totalt 258 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no