Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
0
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"2 enheter på min leilighet"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Robert B. J for 02.01.2018 14.42

NextGenTel Bredbånd har totalt 249 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Robert B. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"2 enheter på min leilighet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har opplevd ekstremt dårlig service.
Det var et problem med ruteren min som de mente at de skulle sende en ny ruter. Det ble lagt til 2 enheter på min leilighet som egentlig ikke var ment, ansatten som hjalp meg glemte å slette den første enheten som ble ført til at jeg har fått 2 enheter og overbetalte i ca 1 år. Altså 2x 342kr i måneden.
Har ringt, sendt mail ang overbetaling og unødvendig fakturaer. Veldig dårlig service fra nå av er det fremdeles problem.

Bytt.no
"2 enheter på min leilighet" skrev Robert B. J om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Robert B. J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Eier ikke skam!"
7 syns denne omtalen er nyttig

En dørselger fra NextGenTel lurte min gamle, surrete mor til å signere på å bli kunde hos dem. Hun trodde hun skulle få bedre pris på sitt eksisterende bredbåndsabonnement (kunde hos Telenor), og skjønte ikke at hun byttet selskap før tv og telefon forsvant. NextGenTel har vist null interesse for å ordne opp, bedrevet utstrakt ansvarsfragmentering, kommet med løgn og usanne påstander og avkrever henne nå et gebyr for brudd på bindingstid! I tillegg vil det ta godt over en måned før hun "nedkobles".
NextGenTel er det verste selskapet jeg har vært borti i mitt femti år lange liv, og jeg ønsker dem ikke noe godt. Særlig abonnementsavdelingen kan ta løpefart mot nærmeste betongvegg og treffe med hodet først.

Kari E. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Eledig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har sagt opp 31. juli, portet 18. sept. fremdeles sender de regninger....
Fremdeles etter et ukjent antall henvendelser til kundeservice har de ikke ordnet opp 😠.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundesevice/behandling av eldre mennesker (til med i juletider) er den sletteste dårligste frekkeste nærliggende opplevd på livstid.. (sønn av 70åring som nylig opprettet nextgentel bredbånd, 1mnd etter han har fremdeles ikke fått sin hustelefon etter avtale.. Han er avhengig å ha)
Kommer personlig til å ta en av dem i ørene snart..

Sintgamer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lang ventetid på levering og hastighetsøkning har enda ikke skjedd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg flyttet bestilte jeg bredbånd fra nextgentel. Og som gamer trenger jeg større linje enn det som allerede var i huset. Jeg kontaktet NextGenTel og de sa det ikke skulle være noen problemer å øke linjen, men jeg måtte ha ny router som kunne klare en større linje. Fikk også beskjed om at linjen skulle være klar så straks routeren kom.
Routeren kom etter godt over 1 mnd. venting, men da den ble koblet opp var linjen ikke endret. Kontaktet igjen nextgentel og svaret jeg fikk var «dette kan vi dessverre ikke gjøre noe med, det tar den tiden det tar»... Har nå gått ytterligere 2 uker etter routerlevering, men hastigheten er enda ikke økt.

NextGenTel Bredbånd har totalt 249 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no