Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
12
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Helt grusomt"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Kim for 12.01.2018 12.34

NextGenTel Bredbånd har totalt 224 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt grusomt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Monterer ikke som avtalt og gir heller ikke beskjed. Viser ingen vilje til å hjelpe til for å rette opp egne feil. Når internett endelig er montert etter 4 måneder med surr, fungerer det ikke. Får da beskjed om at de ikke kan levere til mitt område. Dette kunne de fortalt meg ved bestilling. Etter 4 måneder venting og 2 dager fri fra jobb har jeg fortsatt ikke internett.

Bytt.no
"Helt grusomt" skrev Kim om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Kim og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Vurderer du NexGenTel?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei!
Vurderer du NextGenTel som din internet leverandør, og det er derfor du kom deg inn på bytt.no?
Jo, la meg fortelle deg litt om hva jeg har opplevd! Det er ikke mye å si.. Dårlig tilbud på nettverks leverandører hvor jeg bor, så jeg måtte gå for NextGenTel.
Joda, tilbudene virker nesten for gode til å være sanne. Etter noen måneder inn som kunde, justeres prisen opp mer og mer. Nettleie, ruter og alt det gøye! Du får en boks i posten og en regning, du gleder deg og setter den opp selv, fordi å betale 1000 kr for en person til å komme hjem til deg og sette den inn i veggen blir for dumt! Alt er klart, men hvor er nettet? Nei du den blir ikke skrudd på før om to uker! Ukene går og du skrur på pc-en og kommer deg inn på Facebook og Youtube, du blir utrolig glad for at alt fungerer. Din samboer blir også glad og kobler seg på nettverket og sjekker ting samtidig. Nei, men.. Hvorfor ble nettet så tregt?
Jo, det er fordi to som bruker nettet samtidig gjør det treigt og det kan ta ett minutt eller to for å åpne google.com. Dette var kjipt, men kan leve med det! Nemmen, hvorfor stoppet Netflix å strømme? Jo, det er fordi du må restarte ruteren for tredje gang denne uken! Du kan glemme å ringe, du blir bare sittende å vente til du gir opp. Du skriver en mail og må vente to dager på svar, men er du uheldig og er noe litt forsinket med betalingen den måneden, da er de kjappe med å halvere hastigheten!
Om disse tingene faller i smak for deg, anbefaler jeg NextGenTel på det aller høyeste!
Hilsen en som er tvunget til å være kunde for 5 år!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Verste jeg vett"

Etter et år jeg avlyser de kontrakten og sender meg fremdeles regninger!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ringte support for å høre hvorfor bredbåndet var nede. Satt 30 min i kø uten å komme gjennom. Etterpå fikk jeg en telefonregning på 160 kr for å sitte i kø hos Nextgentel sin kundetelefon. Denne ba jeg om å få trukket fra. De sa det skulle gjøres, men det skjer ikke. Har purret 5-6 ganger, men det er ingenting som blir gjort med saken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice - arrogant saksbehandler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk utstyret en fredag - prøvde å montere - men intet virket. Selgeren hadde sagt til meg at det "bare var å plugge kontakten i veggen. " Prøvde i 2 dager - fikk endelig TV til å virke - men da måtte jeg bruke den gamle routeren jeg hadde fått fra Telenor. I tillegg - eposten min forsvant.....
Ringte til saksbehandler og påberopte meg heving av kjøpet etter angrefristloven. Møtte liten forståelse - hissig dame hevdet at de ville kreve meg for kr 4000!! Og dette for en masse ubehageligheter og en vare som ikke virket.
Noe var bra: Jeg ringte servicesenteret som hjalp meg til å få TV til å virke. Her snakket jeg med en mann som var både høflig og hjelpsom.

NextGenTel Bredbånd har totalt 224 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no