Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
12
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Elendig kundeservice - arrogant saksbehandler"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Willy for 09.01.2018 18.06

NextGenTel Bredbånd har totalt 256 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice - arrogant saksbehandler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk utstyret en fredag - prøvde å montere - men intet virket. Selgeren hadde sagt til meg at det "bare var å plugge kontakten i veggen. " Prøvde i 2 dager - fikk endelig TV til å virke - men da måtte jeg bruke den gamle routeren jeg hadde fått fra Telenor. I tillegg - eposten min forsvant.....
Ringte til saksbehandler og påberopte meg heving av kjøpet etter angrefristloven. Møtte liten forståelse - hissig dame hevdet at de ville kreve meg for kr 4000!! Og dette for en masse ubehageligheter og en vare som ikke virket.
Noe var bra: Jeg ringte servicesenteret som hjalp meg til å få TV til å virke. Her snakket jeg med en mann som var både høflig og hjelpsom.

Bytt.no
"Elendig kundeservice - arrogant saksbehandler" skrev Willy om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Willy og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Sabotert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Nextgentel er norges mest hodeløse selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å si opp og ikke hjelp av det slappe forbrukerrådet heller, alt burde vært gjort etter en henvendelse som andre steder.
Etter ny nettside kom har de kjørt med 2 ulike systemer der gamle data slettes glatt, har ikke kunnet logge inn på ny eller gammel side på halvt år.
Kan da ikke logge inn og opprette kontakt, vanlig epost har selvsagt ingen saksnr så da kan de ikke svare der heller med annet at en må logge inn for å kontakte de.
Ikke mulig å bytte passord heller...
Kunne ikke si opp ved å ringe de da de hadde innført status; hemmelig kunde også.
Skulle ha hemmelig nr ja, det og kom ut på alle opplysningstjenester tidligere i 2017.
Alle henvendelser avvisende og irriterende uklart, å ringe de har ingen funksjon da de ikke bryr seg om hva det gjelder overhodet, må sende kopi av leg. i brev, noe de heller ikke har registrert, de har heller ikke registrert at Telenor bestilte overtakelse av linjene i august, og har hatt Telenor siden september, dette er og samtidig presisert med eposter og senere brev med kopi av leg. og ved å ringe, likevel sender de regninger og først nå har registrert dette?, men det er nok bare en avdeling som har.
Ser de nå skal satse på bedriftsmarkedet etter å ha solgt mobilkundene til overpris og søker etter telefonselgere... Som også er forbudt nå! Alle burde si opp og saksøke de for deres ugjerninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Totalt meningsløs kundeservice"

Fungerer greit når det virker, men umulig å få hjelp når du først trenger det.

Sinnamann
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"SØPPEL!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det værste nettleverandør i norge helt klart. Har ringt kundeservice minst 1000 ganga sidan vi fekk det. Når du har sitte på vent i over en time så sier de bare: "Beklager, vi kan ikke hjelpe deg for øyeblikket, men vi i nextgentel skal jobbe så hardt som mulig for at du skal bli fornøyd. "NOE JEG IKKE ER!!! Ikke tenk på det en gang. En tom ølboks du finner uti veikanten er mer vert enn dette søppelet her!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Service"

Dette er dårlig. Utrolig dårlig service fra min side.

NextGenTel Bredbånd har totalt 256 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no