NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har nå vert uten nett 15 dager! Og tok kontakt den første dagen internettet røyk. De skulle sende en ny boks fikk eg besjed om 6 dager etterpå, så har eg tatt kontakt fleire gonger etter på om kortid eg vill få den nye routeren, men hver gong sier de det samme som at feil med orderen og at de skal lage sak på dette!
Elendig kundeservice der man blir sendt rundt halve firmaet. Alle er forståelig, men ingen kan svare. Bestilte tv og internett. I påvente av fiber valgte vi abonnement på kobberlinje frem til vi fikk mulighet til fiber. Vi fikk teknikker hjem som koblet linjen. Eneste var at ruteren måtte stå i en bod i kjelleren, og derifra måtte man strekke kabel til tv. Greit nok... Var jo bare midlertidig. Internettet fungerer deretter dårlig. Av og på. Og tv sending lagger, og det gjør opptakene også. Hva slags drit har vi fått?? Ringer og ønsker si opp abonnementet. Da blir jeg fortalt jeg har 12 mnd binding!!! Men hva f%#n er dette? Ble lovt at jeg kunne si opp på en mnd varsel... Men ikke for et kontraktsgebyr på 2500 kr da jeg har tydeligvis bundet abonnementet til ett år!! Jeg har kjøpt helmelk og fått skummet melk i kartongen!! Om jeg må sitte på dette dritproduktet i 12 mnd, så skal jeg hvertfall få det jeg har betalt for. Jeg ønsker virkelig å kvitte meg med hele nextgentel om jeg så må sitte uten nett... Håper virkelig nextgentel kan ha baller nok til å hjelpe oss ut av denne fellen de har satt oss i. Da skal jeg hvertfall lage et nytt innlegg her og skryte av det... Inntil videre kommer jeg til å anbefale alle å styre unna... Slik lureri på en ny kunde hører ikke hjemme noe sted. Jan.
Leverer ikke bredbåndet til avtalt tidspunkt, når jeg spør hvorfor de ikke har klart og levere tjenesten til avtalt tid og om de har noen idé hvor lag tid dette vil ta, får jeg servert det viste de ikke. Det måtte opprettes sak. Angrerett ble tatt ibruk.
Useriøst og holder ikke tidsfrister eller hva selger lovet. Benytt ett hvilket som helst annet selskap.
Jeg gir opp å vente på å chatte. I går ga jeg meg. I dag har jeg ventet i over 1 time allerede, begynte som nr 4 i køen, er nå nr 2 etter over 1 time. Seriøst!!!
Hold dere langt unna. Dårlig kundeservice og elendige hastigheter. Eneste grunnen til at dette selskapet enda eksisterer er fordi de har monopol på steder det enda ikke er bygget ut fiber, altså de gamle kobber linjene som brukes til telefon.
Har nå vært uten nett og tv i flere dager. Sier at alt er ok, men ingen respons på resett, drar ut og inn på kabler. Alt uten resultat. Synd at jeg lot meg lure, tiltross for advarsler. Skal si opp tvert. Nok er nok.