NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Leverer ikke bredbåndet til avtalt tidspunkt, når jeg spør hvorfor de ikke har klart og levere tjenesten til avtalt tid og om de har noen idé hvor lag tid dette vil ta, får jeg servert det viste de ikke. Det måtte opprettes sak. Angrerett ble tatt ibruk.
Useriøst og holder ikke tidsfrister eller hva selger lovet. Benytt ett hvilket som helst annet selskap.
Jeg gir opp å vente på å chatte. I går ga jeg meg. I dag har jeg ventet i over 1 time allerede, begynte som nr 4 i køen, er nå nr 2 etter over 1 time. Seriøst!!!
Hold dere langt unna. Dårlig kundeservice og elendige hastigheter. Eneste grunnen til at dette selskapet enda eksisterer er fordi de har monopol på steder det enda ikke er bygget ut fiber, altså de gamle kobber linjene som brukes til telefon.
Har nå vært uten nett og tv i flere dager. Sier at alt er ok, men ingen respons på resett, drar ut og inn på kabler. Alt uten resultat. Synd at jeg lot meg lure, tiltross for advarsler. Skal si opp tvert. Nok er nok.
Jeg har ikke de store krav til hjemmeinternet og det har fungert tilfredstillende i alle år, men nå ser det ut til at det er slutt på det. Det har faset seg ut gradvis med mer og mer avbrekk til det ble helt borte for noen dager siden. Kundebehandlingen oppleves som ikke tilfredstillende. Telefonmenyen satt jeg i en kø som varte 50 minutter og chatten virket ikke uansett om jeg ba om nytt password eller ikke. Så det er rett og slett uakseptabelt.
Etter min erfaring så har nextgentel bare vært problem fritt for min del. Håper de fleste her inne ombestemmer ang tilbudene de leverer... For de gjør de.