Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 681 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 681 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 681 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
322
209
126
135
889
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får Efakturaer som jeg ikke vet hva er.Dere må spesifisere hva fakt.går ut på:

Omtale av  Svein H. F

Når en kontakter dere over telefon er det umulig å få noen samtale, det bare kommer musikk,og intet skjer.Noe en blir veldig frustrert over.Så går tiden.og om ikke lenge kommer innkassokrav.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

På grensa til svindel, bindingstid.

Omtale av  Anders

Videreførte bindingstid på mitt abonnement etter 12månder, når jeg sa tydlig at jeg kun skulle ha 12månder ved inngåelse av bindingstiden. Jeg sa tydlig at jeg skulle bytte til fiber fra annen leverandør neste år. Når jeg spurte om mer info fra de på minesider så bare lukket de henvendelse uten å svare. Har vært fast kunde i mange år og alltid betalt det jeg skulle og dette er takken. Anbefales ikke.

Nei og nei, ikke en god start

Omtale av  Helge

Selger fra NextGenTel kommer på døra. Er frekk og påståelig. Truer med å rapportere denne adressen til Konkurransetilsynet fordi jeg på forhånd sjekket priser hos andre leverandører. Selger visste på forhånd alt om mitt abonnement fordi det var låst til utbygger og at denne bindingstiden nå er over. Nå er jeg HELT sikker på å ikke velge NextGenTel.

Uprofesjonell nettside og forferdelig kundeservice

Omtale av  Julius

En ikke-fungerende nettside, avtalen med vilkår er full lenker til sider med viktig informasjon som ikke fungerer - hvordan skal man da kunne sette seg inn i detaljene i avtalen? "Finner ikke" chatloggen jeg hadde på nettsiden der jeg uttrykte at jeg ville benytte meg av angrerett. Jeg mottar også ikke bekreftelseskode på mail for å logge inn på nettsiden. Nettsiden virker generelt uprofesjonell og er full bugs, og er ikke tilpasset mobil i det hele tatt. Hadde også veldig lang ventetid på å installere bredbåndet.

Lover internett, ingenting skjer, men faktura sendes

Omtale av  Annchristin W

De lover per telefon at de skal installere og at det kun skal ta et par dager. Nå er det gått tre måneder, en person har vært innom leiligheten uten å få det til. Selv om det var lovet at de skulle finne en løsning. Ingen tar kontakt etter det. I dag har jeg fått en faktura, og telefonkøen er kjempelang..

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

En misforståelse - ble hele min feil

Omtale av  Louise

Ønsket å skifte internett og tv-utbyder, da ALTIBOX min nåværende leverandør, ikke kunne levere TV2-kanaler lengre. Fikk et greit tilbud. Forklarte vi har fiber og trengte 2 tv-bokser. Får levert 2 tv-boks samt antenne for trådløst bredbånd. Forklarer de i dag, at jeg ikke ønsket dette, men videreføring via vårt fiber-tilgang. Dette kunne de ikke levere. Jeg må derfor nå betale for kansellering 2.500 kr. og for avlysning av installatør 1075 kr. samt en ekstra tv-boks min. 500 kr. De var dessverre ikke klar for å tilgodese denne misforståelsen, men mente det var min feil. Skal aldri bestille via Nextgentel, når så mye er blitt misforstått.

Villedende markedsføring og elendig kundeservice

Omtale av  Glenn

NextGenTel annonserte med en pris på kr. 499,- for 300/300 med 12 mnd. binding. Etter bestillingen kom bekreftelsen på skjermen med kr. 499,- Tilfeldigheter gjorde at jeg sjekket bekreftelsen på epost, den viste kr. 699,- for 300/300 med 12 mnd. binding og fikk brukt angrefristen. Ved kontakt med kundeservice ble jeg møtt med løgn, ingen loggføring av epost og en frekkhet som ikke hører hjemme i seriøse selskaper. NextGenTel er et selskap jeg fraråder alle å bruke! Saken er sendt til forbrukerrådet.

NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR