NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vert kunde lenge men nå er det definitivt slutt. Har ikke hatt brukendes internett på måndedsvis. Kundeservice bruker timesvis på å ringe tilbake, eller ringer ikke i det hele tatt. Lover å ordne opp, så skjer ingenting. Bare bortforklaringer å få. Nå er det slutt!
Har vært uten forbindelse i to uker. Har vært i kontakt med support, som bekrefter at utstyret hos oss ikke fungerer. De skulle sende nytt utstyr fra dag 1, men ingenting skjer. Hver gang jeg tar kontakt, sier de bare det samme "ny boks på vei til deg", uten at noe skjer. Byttet fra Telenor grunnet fristende tilbud (høyere hastighet), men angrer fullstendig - service og stabilitet betyr mye mer!! Når utstyret fungerer, er hastigheten OK.
Det er så ufattelig dårlig at jeg ikke har ord!! Kundeservice er fullstendig fraværende. Eneste de får til er å sende faktura!!!
Telefon, vel de bør de kanskje kjøpe hos nextgentel, for svare det kan de ikke. Jeg har flere ganger prøvd å ringe, og tastet 9 for at de skal ringe opp igjen uten at jeg mister min plass i køen. Da må køen være laaang... Eller de har ikke telefon å ringe med.... Prøvde dette første gang i sommer og har prøvd jevnlig siden... I dag lykkes jeg... De ringte tilbake etter 2, 5 time... Superbraaa... Glad jeg ikke ventet i telefonen... Chatten er mye det samme, du er nå nr 11 i køen og gratulerer du rykker stadig bakover i beste fall.
Dårlig nettside og tilbud, tilbyr altfor lave hastigheter.
Har nå vert uten nett 15 dager! Og tok kontakt den første dagen internettet røyk. De skulle sende en ny boks fikk eg besjed om 6 dager etterpå, så har eg tatt kontakt fleire gonger etter på om kortid eg vill få den nye routeren, men hver gong sier de det samme som at feil med orderen og at de skal lage sak på dette!
Elendig kundeservice der man blir sendt rundt halve firmaet. Alle er forståelig, men ingen kan svare. Bestilte tv og internett. I påvente av fiber valgte vi abonnement på kobberlinje frem til vi fikk mulighet til fiber. Vi fikk teknikker hjem som koblet linjen. Eneste var at ruteren måtte stå i en bod i kjelleren, og derifra måtte man strekke kabel til tv. Greit nok... Var jo bare midlertidig. Internettet fungerer deretter dårlig. Av og på. Og tv sending lagger, og det gjør opptakene også. Hva slags drit har vi fått?? Ringer og ønsker si opp abonnementet. Da blir jeg fortalt jeg har 12 mnd binding!!! Men hva f%#n er dette? Ble lovt at jeg kunne si opp på en mnd varsel... Men ikke for et kontraktsgebyr på 2500 kr da jeg har tydeligvis bundet abonnementet til ett år!! Jeg har kjøpt helmelk og fått skummet melk i kartongen!! Om jeg må sitte på dette dritproduktet i 12 mnd, så skal jeg hvertfall få det jeg har betalt for. Jeg ønsker virkelig å kvitte meg med hele nextgentel om jeg så må sitte uten nett... Håper virkelig nextgentel kan ha baller nok til å hjelpe oss ut av denne fellen de har satt oss i. Da skal jeg hvertfall lage et nytt innlegg her og skryte av det... Inntil videre kommer jeg til å anbefale alle å styre unna... Slik lureri på en ny kunde hører ikke hjemme noe sted. Jan.