Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 687 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 687 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 687 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
323
210
128
135
891
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 687 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig service

Omtale av  Anonym

Har vært uten forbindelse i to uker. Har vært i kontakt med support, som bekrefter at utstyret hos oss ikke fungerer. De skulle sende nytt utstyr fra dag 1, men ingenting skjer. Hver gang jeg tar kontakt, sier de bare det samme "ny boks på vei til deg", uten at noe skjer. Byttet fra Telenor grunnet fristende tilbud (høyere hastighet), men angrer fullstendig - service og stabilitet betyr mye mer!! Når utstyret fungerer, er hastigheten OK.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jobber det folk på deres kundeservice?

Omtale av  Pål

Det er så ufattelig dårlig at jeg ikke har ord!! Kundeservice er fullstendig fraværende. Eneste de får til er å sende faktura!!!

Dårlig og kunnskapsløs kundeservice

Omtale av  Torbjørn S

Telefon, vel de bør de kanskje kjøpe hos nextgentel, for svare det kan de ikke. Jeg har flere ganger prøvd å ringe, og tastet 9 for at de skal ringe opp igjen uten at jeg mister min plass i køen. Da må køen være laaang... Eller de har ikke telefon å ringe med.... Prøvde dette første gang i sommer og har prøvd jevnlig siden... I dag lykkes jeg... De ringte tilbake etter 2, 5 time... Superbraaa... Glad jeg ikke ventet i telefonen... Chatten er mye det samme, du er nå nr 11 i køen og gratulerer du rykker stadig bakover i beste fall.

Tregt

Omtale av  Ole

Dårlig nettside og tilbud, tilbyr altfor lave hastigheter.

Dårlig kundeservice!

Omtale av  Roy

Har nå vert uten nett 15 dager! Og tok kontakt den første dagen internettet røyk. De skulle sende en ny boks fikk eg besjed om 6 dager etterpå, så har eg tatt kontakt fleire gonger etter på om kortid eg vill få den nye routeren, men hver gong sier de det samme som at feil med orderen og at de skal lage sak på dette!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Feilinformasjon fra mulig litt ivrige selgere

Omtale av  Jan

Elendig kundeservice der man blir sendt rundt halve firmaet. Alle er forståelig, men ingen kan svare. Bestilte tv og internett. I påvente av fiber valgte vi abonnement på kobberlinje frem til vi fikk mulighet til fiber. Vi fikk teknikker hjem som koblet linjen. Eneste var at ruteren måtte stå i en bod i kjelleren, og derifra måtte man strekke kabel til tv. Greit nok... Var jo bare midlertidig. Internettet fungerer deretter dårlig. Av og på. Og tv sending lagger, og det gjør opptakene også. Hva slags drit har vi fått?? Ringer og ønsker si opp abonnementet. Da blir jeg fortalt jeg har 12 mnd binding!!! Men hva f%#n er dette? Ble lovt at jeg kunne si opp på en mnd varsel... Men ikke for et kontraktsgebyr på 2500 kr da jeg har tydeligvis bundet abonnementet til ett år!! Jeg har kjøpt helmelk og fått skummet melk i kartongen!! Om jeg må sitte på dette dritproduktet i 12 mnd, så skal jeg hvertfall få det jeg har betalt for. Jeg ønsker virkelig å kvitte meg med hele nextgentel om jeg så må sitte uten nett... Håper virkelig nextgentel kan ha baller nok til å hjelpe oss ut av denne fellen de har satt oss i. Da skal jeg hvertfall lage et nytt innlegg her og skryte av det... Inntil videre kommer jeg til å anbefale alle å styre unna... Slik lureri på en ny kunde hører ikke hjemme noe sted. Jan.

Stang ut

Omtale av  Kjetil E. D

Leverer ikke bredbåndet til avtalt tidspunkt, når jeg spør hvorfor de ikke har klart og levere tjenesten til avtalt tid og om de har noen idé hvor lag tid dette vil ta, får jeg servert det viste de ikke. Det måtte opprettes sak. Angrerett ble tatt ibruk.

NextGenTel Bredbånd har 1 687 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR