Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lite løsningsorientert!

Omtale av  Elin T

Ved problemer går de rundt grøten. Ikke konkrete tilbakemeldinger. Laaaaang tid på løsning av problemer. Vært uten nett i snart en mnd og de skal hjelpe så fort som mulig.... ANBEFALES IKKE. Nå leter vi etter alternativ leverandør!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
03.09.2019 09:32

Hei Elin. Vi skal være tydelige og gi en konkret tilbakemelding som du kan forholde deg til. Jeg beklager at det ikke har vært tilfellet for deg og ulempen feilen medfører. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dersom du vil ha internett levert raskt, så velg en annen leverandør

Omtale av  Suzanna

Veldig dårlig. Har ventet siden startet av juni på bredbånd. Jeg bor sentralt i en av Norges største byer. I dag er det 27 august. Har fremdeles ikke fått internett. De sier at vi må bare vente, og at de ikke glemmer oss. De skylder på manglende montører. Men vi ringte montørselskapet og de sier at de aldri fikk noen bestilling. Men nextgentel ber oss ihvertfall vente. Vi føler vi har vært tålmodige lenge nå. Vi kommer nok til å slutte av bestillingen, og bruke en annen leverandør.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:38

Hei Suzanna. Dumt å høre at du ikke har fått levert bredbåndet enda, vi ønsker selvfølgelig å installere hos deg raskest mulig. Det har dessverre vært utfordringer i sommer med ny installasjoner pga mye feil medført av uvær. Vanskelig for meg å svare på hvorfor du fikk denne beskjeden av montørselskapet, men for å være på den sikre siden kan du ta kontakt med oss slik at vi kan dobbeltsjekke. Leveringstiden vil være lik hos andre leverandører hvis du bestiller på samme type teknologi slik at om du avslutter bestillingen hos oss og bestiller hos noen andre, må du starte hele prosessen på nytt. Håper du gir oss muligheten til å kunne ferdigstille installasjonen av bredbåndet ditt. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Nettet er nede flere ganger daglig

Omtale av  Svein O. L

Har vært fornøyd tidligere det siste året har nettet vært nede jevnlig. Fikk stadig SMS om at det var tekniske problemer i mitt område. Tok 6 dager før det var oppe å gikk igjen. 25.08 er det nede igjen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:37

Hei Svein. Det var dumt å høre at du har opplevd problemer med linjen den siste tiden. Dersom du ikke har fått beskjed om tekniske problemer i området nå og fortsatt ikke har internett, må du ta kontakt med oss slik at vi kan få meldt inn feilen hos deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Eledig service

Omtale av  Morten S. O

Har problemer med nett. Forsøkt å ringe flere dager uten å få snakke med noen. Ingen ringer tilbake eller svare på meldinger i appen. Ikke velg NextGenTel

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:37

Hei Morten Vi har hatt ekstra pågang på telefonen i det siste og gjør det vi kan for å minske ventetiden. Anbefaler å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår for raskere hjelp. Håper du har fått hjelpen du trengte i ettertid. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Dårlig nett og fraværende kundebehandling

Omtale av  Dane

Forferdelig dårlig nett, ustabilt nett, og dårlig kundebehandling. Svarer aldri tlf. Sist jeg ringte satt jeg i 3 timer og fikk ikke svar. så nå har jeg fått nok. Jeg har nå sagt opp min avtale meg nextgentel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:37

Hei Dane Det var dumt å høre at du har sagt opp avtalen hos oss. Vi har dessverre hatt litt ekstra pågang i det siste som har medført en lengre ventetid på telefon enn vi ønsker. Om du skulle prøve å ta kontakt ved en senere anledning, kan jeg anbefale deg å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grusomt

Omtale av  Diba

Grusomme mennesker som driver med løgn og hykleri hele tiden. Skulle fått internett for noen dager siden etter avtale, de påstod at montør kommer den dagen osv... men jeg måtte ringe hver dag for å finne ut hvorfor har jeg ikke nett da. Og de sier at den usynlige montøren var der og det er noe feil med ledninger og imorgen sender de en teknikker. Dagen etter får jeg beskjed at den usynlige teknikkern var der, men fortsatt fins feil, og det gjentar seg hver dag. Vil gjerne kontakte en ordentlig internettleverandør, men da krever NextGenTel 2400 kr angregebyr.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:36

Hei Diba Ved installasjoner er det ikke ofte montør må til selve boligen din, men i sentralen i området, det kan være årsaken til at du ikke har sett montøren. Hvis feilen fortsatt ikke er rettet og du ikke har fått en oppdatering, anbefaler jeg deg å ta kontakt slik at vi kan undersøke saken videre. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Nesten umulig å få internett

Omtale av  Kjell S

Blir anmodet om å svare ja på mail eller sms. Svarte ja 4 ganger på BÅDE mail og sms. 5 beskjed var at abonnementet ble stoppet fordi jeg ikke svarte. I mellomtiden har jeg ringt kundeservice flere ganger og fått svar at de ikke kan registrere ja. Etter 5 sms ringte jeg igjen og kundeservice la inn på nytt. Svarte igjen Ja på sms og mail. Dagen etter ringte jeg igjen kundesenteret og da, endelig var det en oppegående person som tok tak og fikk registrert manuelt. Blir i sms anmodet om å ha ruter klare til montasjedag. Ikke enkelt når de kommer i post dagen etter. Det er kun en eneste grunn til å ha abonnementet og det er at Telenor er enda verre.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:35

Hei Kjell. Det var rart at sms og e-posten din ikke ble registrert når du ga oss en tilbakemelding. Håper dette ble tatt videre når du var i kontakt med oss slik at vi kan undersøke hva som skjedde og unngå dette i fremtiden. Vanligvis får du utstyret et par dager før installasjonsdatoen, det er beklagelig at dette ikke var tilfelle hos deg. Med vennlig hilsen Christian NextGentel

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR