Veldig dårlig. Har ventet siden startet av juni på bredbånd. Jeg bor sentralt i en av Norges største byer. I dag er det 27 august. Har fremdeles ikke fått internett. De sier at vi må bare vente, og at de ikke glemmer oss. De skylder på manglende montører. Men vi ringte montørselskapet og de sier at de aldri fikk noen bestilling. Men nextgentel ber oss ihvertfall vente. Vi føler vi har vært tålmodige lenge nå. Vi kommer nok til å slutte av bestillingen, og bruke en annen leverandør.

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Suzanna og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har vært fornøyd tidligere det siste året har nettet vært nede jevnlig. Fikk stadig SMS om at det var tekniske problemer i mitt område. Tok 6 dager før det var oppe å gikk igjen. 25.08 er det nede igjen.

Har problemer med nett. Forsøkt å ringe flere dager uten å få snakke med noen. Ingen ringer tilbake eller svare på meldinger i appen. Ikke velg NextGenTel

Forferdelig dårlig nett, ustabilt nett, og dårlig kundebehandling. Svarer aldri tlf. Sist jeg ringte satt jeg i 3 timer og fikk ikke svar. så nå har jeg fått nok. Jeg har nå sagt opp min avtale meg nextgentel.

Grusomme mennesker som driver med løgn og hykleri hele tiden. Skulle fått internett for noen dager siden etter avtale, de påstod at montør kommer den dagen osv... men jeg måtte ringe hver dag for å finne ut hvorfor har jeg ikke nett da. Og de sier at den usynlige montøren var der og det er noe feil med ledninger og imorgen sender de en teknikker. Dagen etter får jeg beskjed at den usynlige teknikkern var der, men fortsatt fins feil, og det gjentar seg hver dag. Vil gjerne kontakte en ordentlig internettleverandør, men da krever NextGenTel 2400 kr angregebyr.
