Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dersom du vil ha internett levert raskt, så velg en annen leverandør"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Suzanna for 27.08.2019 09:23

NextGenTel Bredbånd har totalt 909 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dersom du vil ha internett levert raskt, så velg en annen leverandør"

Veldig dårlig. Har ventet siden startet av juni på bredbånd. Jeg bor sentralt i en av Norges største byer. I dag er det 27 august. Har fremdeles ikke fått internett. De sier at vi må bare vente, og at de ikke glemmer oss. De skylder på manglende montører. Men vi ringte montørselskapet og de sier at de aldri fikk noen bestilling. Men nextgentel ber oss ihvertfall vente. Vi føler vi har vært tålmodige lenge nå. Vi kommer nok til å slutte av bestillingen, og bruke en annen leverandør.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:38
Hei Suzanna. Dumt å høre at du ikke har fått levert bredbåndet enda, vi ønsker selvfølgelig å installere hos deg raskest mulig. Det har dessverre vært utfordringer i sommer med ny installasjoner pga mye feil medført av uvær. Vanskelig for meg å svare på hvorfor du fikk denne beskjeden av montørselskapet, men for å være på den sikre siden kan du ta kontakt med oss slik at vi kan dobbeltsjekke. Leveringstiden vil være lik hos andre leverandører hvis du bestiller på samme type teknologi slik at om du avslutter bestillingen hos oss og bestiller hos noen andre, må du starte hele prosessen på nytt. Håper du gir oss muligheten til å kunne ferdigstille installasjonen av bredbåndet ditt. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Bytt.no
"Dersom du vil ha internett levert raskt, så velg en annen leverandør" skrev Suzanna om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Suzanna og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Svein O. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er nede flere ganger daglig"

Har vært fornøyd tidligere det siste året har nettet vært nede jevnlig. Fikk stadig SMS om at det var tekniske problemer i mitt område. Tok 6 dager før det var oppe å gikk igjen. 25.08 er det nede igjen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:37
Hei Svein. Det var dumt å høre at du har opplevd problemer med linjen den siste tiden. Dersom du ikke har fått beskjed om tekniske problemer i området nå og fortsatt ikke har internett, må du ta kontakt med oss slik at vi kan få meldt inn feilen hos deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Morten S. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Eledig service"

Har problemer med nett. Forsøkt å ringe flere dager uten å få snakke med noen. Ingen ringer tilbake eller svare på meldinger i appen. Ikke velg NextGenTel

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:37
Hei Morten Vi har hatt ekstra pågang på telefonen i det siste og gjør det vi kan for å minske ventetiden. Anbefaler å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår for raskere hjelp. Håper du har fått hjelpen du trengte i ettertid. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dårlig nett og fraværende kundebehandling"

Forferdelig dårlig nett, ustabilt nett, og dårlig kundebehandling. Svarer aldri tlf. Sist jeg ringte satt jeg i 3 timer og fikk ikke svar. så nå har jeg fått nok. Jeg har nå sagt opp min avtale meg nextgentel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:37
Hei Dane Det var dumt å høre at du har sagt opp avtalen hos oss. Vi har dessverre hatt litt ekstra pågang i det siste som har medført en lengre ventetid på telefon enn vi ønsker. Om du skulle prøve å ta kontakt ved en senere anledning, kan jeg anbefale deg å ta kontakt via chat, sosiale medier eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Grusomt"

Grusomme mennesker som driver med løgn og hykleri hele tiden. Skulle fått internett for noen dager siden etter avtale, de påstod at montør kommer den dagen osv... men jeg måtte ringe hver dag for å finne ut hvorfor har jeg ikke nett da. Og de sier at den usynlige montøren var der og det er noe feil med ledninger og imorgen sender de en teknikker. Dagen etter får jeg beskjed at den usynlige teknikkern var der, men fortsatt fins feil, og det gjentar seg hver dag. Vil gjerne kontakte en ordentlig internettleverandør, men da krever NextGenTel 2400 kr angregebyr.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
28.08.2019 10:36
Hei Diba Ved installasjoner er det ikke ofte montør må til selve boligen din, men i sentralen i området, det kan være årsaken til at du ikke har sett montøren. Hvis feilen fortsatt ikke er rettet og du ikke har fått en oppdatering, anbefaler jeg deg å ta kontakt slik at vi kan undersøke saken videre. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 909 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR