NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får ikke det du ber om og kundeservice fungerer ikke. STYR UNNA!! Når du må vente flere timer på telefon og chat som er overbelastet sier det vel det meste!! Her kan det meste bli bedre!!
Ønsker du å bli bombet med forskuddsbetalinger 3-4 mnd i forveien ved oppstart? Liker du utfordringen ved å forhandle deg ut av inkassokrav du aldri skulle hatt til å begynne med? Frydes du over fornærmende misforståelser og internt kommunikasjonssvikt i alle ledd? Hva med å bli fakturert dobbelt for samme måned gjentatte ganger, eller pirres du av tanken av å verbale basketak med kundeservice for å bevise at det faktisk er de feilen ligger hos, ikke deg? Simpelthen lyster du etter synet av 5-sifrede nummer på telefonregningen din? For ikke å glemme uanmeldte brudd på nettforbindelsen over flere døgn uten forklaring? Da er visselig NextGenTel bredbåndsleverandøren for deg. NextGenTel - bredbånd for masochister TM Jo jeg skriver sarkasme, men jeg mener alvor. Dette har vært den verste forbrukeropplevelsen jeg har opplevd. Styr unna, ikke gi desse menneskene pengene dine, la denne dinosauren sovne bort og gi heller konkurrentene en sjanse.
Det slår seg av og på 20 ganger daglig. De unngår å fikse problemene.
Vi hadde selger på døren som overtalte oss til å bytte fra Telenor fiber til Nextgentel. Vi skulle spare 1.600, - første året. Vi skulle få en veldig god, oppdatert boks som jeg bare kunne koble til med de samme ledningene som vi hadde fra før. Etter 17 dager hadde jeg ikke fått noe beskjed om når flytte skulle skje. Kontaktet Telenor og de hadde ikke fått noen oppsigelse fra Nextgentel. Undersøkte litt mer rundt Nextgentel og fant ut at etter 1 år med Nextgentel ville prisen gå opp og bli dyrere enn hva vi har hatt hos Telenor. Jeg ville ringe Nextgentel, og da var det ikke enkelt å få tak i noen. Fikk til slutt snakke med en person som sa det var for sent å heve kjøpet, til tross for at vi ikke hadde fått levert noe til oss. Jeg måtte betale 1.600,- for å komme ut av avtalen. Javel. Jeg bestemte meg da for å prøve, men følte jeg ble bondefanget. Nå har vi endelig fått boksen og vi har koblet til. Vi får inn signaler til mobiler og nettbrett, men hverken streaming av tv eller utskrift fra trådløs printer virker fordi signalene blir for svake. Vi må derfor kjøpe ekstra antenner og plassere rundt i huset for å kunne oppnå det samme som med mottakeren vi hadde fra Telenor. Jeg velger derfor å gå tilbake til Telenor etter å ha hatt Nextgentel i 2 dager. Lovnaden om at vi sparer 1.600, - første året holder absolutt ikke, og jeg vet ikke hvor mye det kommer til å koste meg for å oppnå samme tjenesten som det Telenor har gitt oss og ikke for å snakke om all tiden en må bruke for å få dette til. Det ender vel opp med at jeg i tillegg må betale for å komme ut av avtalen.... Styr unna!!
Det er forferdelig, utrolig ustabilt, hater å surfe webstern med denne karen.
Er klin umulig å streame noenting. Kundeservicen er det dårligste jeg har vært borti EVER!!!
Kort oppsummert, helt elendig kundeservice! Har prøvd å få fatt i dem i fem dager, da jeg ikke har Internett.