NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Her snakker vi om ventetid som er totalt uakseptabel, kundebehandlere fullstendig uten evne til å tenke selv, de gjentar en innlært tekst og ferdig med det, enten det er svar på spørsmål eller ikke. Etter lang tid i telefonkø bestemte jeg meg for å bli oppringt, etter ett ring fra kundeservice la de på, med andre ord rakk jeg ikke å ta telefonen, men regner med at de da hadde gjort sin plikt ved å ringe tilbake og kunne krysse av for å ha ringt kunden uten å ha fått svar. Det som irriterer meg mest er at jeg ikke har andre tilbydere....!
Vi har prøvd å klaget i et halvt år nå og ingenting skjer, dekningen strekker ikke lenger enn fra rom til kjøkken og reste nav huset har ikke nett ble lovet 60 i hastighet, men endte på 30. Nærmere svindel har jeg aldri opplevd.
Internet som ikke fungerer og når det gjør det med alt for dårlig hastighet. Ekstremt mye tull med de på kundeservice. En påsto at det var forskjellige kjøleskap som hacka seg på internet og stjal hastighet. Kun villig til å ordne opp etter trussel om forliksråd. Venter enda på pengene de skylder meg. Flere timer ventetid på telefon, med mindre man trykker på bli ny kunde, da tar de den plutselig med en gang. Nextgentel er et selskap som gir fullstendig blaffen i kundene sine. Aldri opplevd lignende noen gang. Anbefaler alle å styre unna!
Dårlig nett, elendig service og lover og lyger. Styr unna!
Rot og surr hele veien. Selv når Telenor kuttet fasttelefonlinja i gata tok det nextgentel 3 uker å finne ut at de de leie linja av ikke tilbød linje lengre, og at de derfor ikke kunne levere nett til meg mer. Tilbakebetaling av to regninger tok 3 måneder og minst 20 telefoner....
Forferdelig dårlig. Etter inngått avtale med fast pris, fortsetter de bare å sende regning på regning. Brev får man ikke svar på.
Unstable, slow internet. Restarting modem multiple times a day.