Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 704 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 704 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#8
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#8 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 704 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
331
212
131
136
894
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 704 verifiserte omtaler på Bytt.no

God prosess og enkel installasjon

Omtale av  Kai R

Har 300/300 som fungerer bra. Kjøpt sammen med abo på rikstv. Alt ved kjøp installasjon fra enkelt og greit. Opplever 1-3 sek lagging (1-2 ganger pr time) når jeg ser på lineær tv via rikstv appen på apple- tv 4K. Signalene kommer fra ruter til apple tv via kabel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.09.2023 13:58

Hei, Kai R Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen tilbakemelding her på Bytt.no! Så bra at du syns det har vært en god prosess og enkel installasjon – det er akkurat sånn det skal være! Hvis du fortsatt opplever lagging så anbefaler jeg at kontakter oss, så vi kan ta en nærmere titt på hva dette kommer av. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ustabilt.

Omtale av  Modolf H

Stadige brudd på bilde og lyd. Må bryte strømmen for å få "maskineriet" igang igjen. Det same gjeld for internettet. Kan ikkje taste inn ønska kanal (må bla fram og tilbake). Får ikkje opp programovetsikt for dei enkelte kanalane.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.09.2023 13:55

Hei, Modolf H Tusen takk for din tilbakemelding Kjedelig å høre at forbindelsen ikke fungerer som den skal, og at du opplever ustabilitet! Hvis du tar deg tid til å kontakt kundesupporten vår, kan en dyktig medarbeid hos oss hjelpe deg videre. Jeg håper du bli mer fornøyd med leveransen fra oss fremover. Du når oss forresten ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en god dag Mvh Jenny, NextGenTel

Sømløs overgang

Omtale av  Eivind

Siden vi har egen wifi ruter merket vi ikke noe ved å bytte til NextGenTel. Nå håper vi fortsettelsen er like problemfri.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
18.09.2023 08:44

Hei Eivind! Takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! At du ikke har merket noe etter overgangen til oss er veldig bra. Vi ønsker jo at leverandørbyttet skal gå knirkefritt. Jeg krysser alle fingrer og tær for at fortsettelsen blir like bra som starten 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Hilsen Martin, NextGenTel

Uakseptabel dårlig tilgjengelighet

Omtale av  Misfornøyd

Dette var ingen Plug and Play, så jeg måtte kontakte kundesenter. Her fikk jeg aldri noe svar hverken dag en eller to. Etter 2 timer venting var det slutt for mitt vedkommende og abonnementet ble sagt opp og utstyret returnert. Det er også helt uakseptabelt at det ikke er kundeservice mellom fredag kl 16 og mandag morgen.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
21.09.2023 08:37

Hei, Så kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss! Vi setter pris på omtaler, både i form av ris og ros, så vi tar med oss din tilbakemelding videre på veien fremover siden vi alltid vil prøve å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny NextGenTel

Dårlig bytte

Omtale av  Geir

Jeg ble tilbudt en pakke på Internett og tv men fikk noe som var mye dårligere og derfor angrer jeg på bytte

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.09.2023 13:47

Hei, Geir Takk for din tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Så kjipt at du opplever at du er forespeilet noe annet enn hva du får fra oss. Dette er absolutt ikke sånn det skal være. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan komme frem til en løsning på abonnementet som passer deg bedre. Og så håper jeg at vi kan endre inntrykket du har av oss som leverandør på veien fremover! Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Rask fiber

Omtale av  Liv

Rask fiber til rimeligere pris enn andre. Byttet nettopp til NextGenTel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.09.2023 13:44

Hei, Liv Tusen takk for din kommentar her på Bytt.no Vi er glad for å høre at du er fornøyd - og vi vil fortsette å jobbe for at du skal være fornøyd som kunde hos oss. Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel

Knall

Omtale av  Geir O

Sømløs bytting fra forrige selskap og ikke merket noen negative virkninger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.09.2023 13:41

Hei, Geir O Vi setter pris på at du tar deg tid til å etterlate din kommentar her på Bytt.no. Helt topp at det har vært en sømløs overgang til NextGenTel - akkurat sånn det skal være! Ha en riktig god dag Mvh Jenny, NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 704 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR