Lite profesjonelle montører som ikke kan gjøre hele jobben faglig. Alt for raske til å sende ekstra regninger! Vi måtte ha hjelp av elektriker for å få alt på plass!
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Terje G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Forferdelig kundeservice, forferdelig internettleverandør, forferdelig app. Bare aldri bruk denne internettleverandøren.
Hei! Jeg var uheldig og tegne abonnement hos nextgentel. jeg har prøvd å si opp avtalen men det var etter fristen så det gikk ikke. At jeg hadde gyldig grunn til dette spilte ingen rolle for nextgentel, hele familien fikk korona rette etter besøket slik at ingen fikk sagt opp avtalen innen fristen. nå sliter jeg med dårlig og usablit nett. prøvde å koblet opp med kabel i boksen, det var fortsatt langt unna det jeg betaler for av hastighet. ingen svarer på mailer hos kundeservice. mvh Øystein
Kundeservice fungerer greit med chat - de responderer ganske raskt. Bredbåndsruteren - standard i så måte, men som jeg ikke fatter at noen vil bruke, MÅ du betale frakt for samt leie per måned.
Helt ubrukelig! er det ikke det ene, så er det det andre! Tragisk kundeservice også! Sikker på at om du deler nettet på telefon til alle enheter i huset, så funker det bedre!!