Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dårligste Internett leverandøren i Norge!"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Ola R for 12.06.2018 00:14

NextGenTel Bredbånd har totalt 926 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste Internett leverandøren i Norge!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skal ha 30Mbp/s varierer mellom 3-10. Elendig kundeservice, ikke stabilt for 5 flate øre. Hold dere laangt unna!!

Bytt.no
"Dårligste Internett leverandøren i Norge!" skrev Ola R om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Ola R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste valget jeg har gjort på 26år"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tar det positive først, så det negative. Positivt: Hastighet er korrekt 99% av tiden. Negative: Kundeservice er som regel elendig, null kunnskap eller forståelse. Blir noe avtalt på telefon så får du det ikke, viktig å ta alt skriftelig, evt ha båndopptak på mobil samtaler. Prisen nå pr. mnd er dyrere enn tidligere, jeg ble lovet å spare penger på å velge de fremfor Telenor. Overgangen fra Telenor til Nextgentel var bare rot, skulle vært over på de i august, hørte ikke noe før jeg plutselig fikk en pakke i posten i november om at abonnementet ville tre i kraft om ca 14 dager. Hjelper lite med 14dagers varsel når jeg har TV via satelitt, for de kunne jo selvfølgelig ikke si opp det, de kunne kun si opp Telenor fiberen.... Har rare nedetider, hvor ingen kommer på nett. Men jeg kan pinge alle nettsider uten problem, gjelder alle datamaskiner/telefoner/ipad-er osv i huset. Restart av router hjelper ikke. Ting kan funke i 10sekunder også er jeg nede igjen. Slik var det aldri problemer med hos Telenor. Gleder meg til bindingstiden går ut, teknisk sett har jeg mulighet til å avbryte bindingstiden da jeg aldri har mottatt angrerettskjema, som gjør at jeg via loven i grunn har evig angrerett. Men arbeidet med kundeservice for å kverrulere om angrerett osv er verre enn å ta følgende med dårlig nett til tider. Anbefaler VIRKELIG ingen å gå over til disse, ikke engang min værste fiende ville jeg anbefalt dette til. Til dere som jobber/drifter nextgentel, flere av dere burde gå i dere selv å se på hvorfor folk er så lite fornøyde med dere. Kaller det bare dårlig yrkesstolthet....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke stabilt"

Meget varierende hastighet . Vanskelig å få kontakt med kundeservice

Per O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service, dårlig og tregt menysystem, lite fleksibelt og DYRT"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisene har tatt helt av siden 2016 og jeg betaler nå mer for en basispakke enn det jeg gjorde for "plenty"-pakken i 2016. Kundeservice er elendig, telefoner blir ikke besvart. Boksenes menysystemer er fullstendig utdaterte og trege, og programoversikten er mangelfull med info og feiler rett som det er.

Internettmannen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Trege, tungvindte systemer, dårlig kundeservice, elendig på kommunikasjon, umulig å finne rett info. DYRT.

NextGenTel Bredbånd har totalt 926 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR