Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
12
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Skikkelig irriterende"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Ronny for 03.09.2017 11.59

NextGenTel Bredbånd har totalt 297 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skikkelig irriterende"

Alt funket smertefritt i 4 mnd i strekk, nå har nettet forsvunnet 15 ganger bare på få dager, eneste kundeservice gjør er å skru av å på støyfilter som dreper ned og opplastningshastighet. Nå blir det snart lyse her!

Bytt.no
"Skikkelig irriterende" skrev Ronny om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Ronny og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Under en hver kritikk"

Ga opp å ringe kundeservice etter 60min. Kontaktet så kundeservice til bedrift der svarte de umiddelbart, uten å få hjelp. Fortalte så at dem opererte med skyhøy takst på 5sifret tlf. nr. noe som er ulovlig. Der hadde de et tips ring vanlig 8 sifret nr. Noe jeg hadde gjort i 60min. Legger til at kundekontakten var lite samarbeidsvillig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabile tjenester, dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Både bredbånd og tv-signaler forsvinner til stadighet og pga ekstremt dårlig kundeservice må man sette av ca en uke til telefonkø og feilsjekk. Velg annen leverandør om mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig på alt"

Etter lynnedslag bestilte jeg en ny ruter, den blir lovet i løpet av 3 virkedager. Etter en uke har den fortsatt ikke kommet. Så ringte jeg igjen og blir lovet, " vi sende en ruter ut til deg med en gang " men, det kommer ingen ruter! Også ringte jeg igjen og igjen, og hver gang blir det lovet at de sende ut en ny ruter til meg. Etter 2 uker har jeg sagt abonnementene mitt. Neste dag ringte NexGenTel og sa " vi vil beholde deg som kunde du få 3 måneden gratis bredbånd og en bedre pris og selvfølgelig skal jeg ordne det at du få en ny ruter i Express med en gang "
men det kommer ingenting, så ringte jeg igjen og har pratet med en snill saksbehandler "Igjen ", så har jeg fått en sporings nr. som ikke eksisterer.
Og ringte til de igjen nå etter 3 uker og 6 dager har vi fått en ny ruter!!! Og en fakturer til neste måned????
Nexgentel " 3 måneden gratis bredbånd "????
Helt håpløst
luringer.

Angelica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Over 1,5 time ventetid"

Om du har problem med nettet eller en ann tjeneste tar de aldri telefon. Venta i over en og halv time og ingen tok mobilen så til slutt gikk min tom for strøm. Men om du ringer for å bli kunde tar mindre enn 2 minutter for å få snakke med en av de. Dårlig service. Er kun snille om du bestiller noe nytt, men ikke hjelpsomme i det hele tatt når du har et problem!

NextGenTel Bredbånd har totalt 297 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no