NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen Internett forbindelse flere ganger hver dag og hele netter
Tregt og dyrt Internett som nesten aldri virker, Gud forby om du må snakke med kundeservice fra hel#%te. Finnes ikke hyggelige eller hjelpsomme. Aldri igjen. Å prøve å komme seg unna var som en dårlig skilsmisse, men endelig fri.
Bare feilfaktureringer og forferdelig kundeservice.
Enkelt å få kontakt og som regel hyggelig og hjelpsom service.
dårlig ====>hastighet dårlig ====>router dårlig ====>bindingstid dårlig ====>oppsigelsetid bra ====>kvitte seg med
Feil på linje, inkompetent kundeservice, lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få ordnet feil, avtalebrudd svak support, you name it. Rett og slett svært dårlig.
Elendig service. Først bruker du tid på å komme gjennom til kundeservice. Når du endelig får kontakt lover alle sammen at feilen blir rettet til 16:00. Neste sier 18:00. Neste sier i morgen. 3 dager på å fikse en feil er skammelig. Ønsker du elendig service, lang opprettingstid og kundebehandlere som ikke har peiling? Skaff NextGenTel. Siste nytt er 3 dager uten Internett og TV. Men er forberedt på minst en uke. Skaffe deg hva som helst. Bare ikke velg NextGenTel!!!