NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare feilfaktureringer og forferdelig kundeservice.
Enkelt å få kontakt og som regel hyggelig og hjelpsom service.
dårlig ====>hastighet dårlig ====>router dårlig ====>bindingstid dårlig ====>oppsigelsetid bra ====>kvitte seg med
Feil på linje, inkompetent kundeservice, lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få ordnet feil, avtalebrudd svak support, you name it. Rett og slett svært dårlig.
Elendig service. Først bruker du tid på å komme gjennom til kundeservice. Når du endelig får kontakt lover alle sammen at feilen blir rettet til 16:00. Neste sier 18:00. Neste sier i morgen. 3 dager på å fikse en feil er skammelig. Ønsker du elendig service, lang opprettingstid og kundebehandlere som ikke har peiling? Skaff NextGenTel. Siste nytt er 3 dager uten Internett og TV. Men er forberedt på minst en uke. Skaffe deg hva som helst. Bare ikke velg NextGenTel!!!
Dette er et bånn i bøtta selskap! Helt utrolig hvor mange unnskyldninger disse sitter på. Betaler heller dobbelt enn å være i et kundeforhold hos NextGenTel. Her må kundene forlate dette synkende skipet.
Hastighet er ustabil. Hastighet som leveres er halvparten av avtalen. Dette fortsetter etter teknikkerbesøk og routerbytte.