NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den ene hånden vet ikke hva den andre gjør. Ingen sier det samme. Må vente i det uendelige når man ringer for å prøve å få hjelp. Har et sterkt inntrykk av at de som betjener disse telefonene kan svært lite. Har vært uten nett i snart 14-dager nå og INGEN kan si når jeg blir tilkoblet selv om jeg har fiber helt inn og ruter på plass. Noen sier jeg ikke har abonnement og noen ser jeg har bestillt. Blir superfrustrert !
Ingen Internett forbindelse flere ganger hver dag og hele netter
Tregt og dyrt Internett som nesten aldri virker, Gud forby om du må snakke med kundeservice fra hel#%te. Finnes ikke hyggelige eller hjelpsomme. Aldri igjen. Å prøve å komme seg unna var som en dårlig skilsmisse, men endelig fri.
Bare feilfaktureringer og forferdelig kundeservice.
Enkelt å få kontakt og som regel hyggelig og hjelpsom service.
dårlig ====>hastighet dårlig ====>router dårlig ====>bindingstid dårlig ====>oppsigelsetid bra ====>kvitte seg med
Feil på linje, inkompetent kundeservice, lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få ordnet feil, avtalebrudd svak support, you name it. Rett og slett svært dårlig.