Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Klage"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Omara for 31.03.2020 13:26

NextGenTel Bredbånd har totalt 909 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Klage"

Jeg ønsker å klage på (anonymisert) fra leverende avdeling. Ufin måte å snakke. Ganske uhøflig. Jeg ventet 6 uker før min bestilling og måtte vente 6 uker igjen i følge han og det passer ikke. Ønsker å klage og jeg kan ikke sitte hjemme uten nett. Dere kommer til å miste en kunder hvis dere fikser ikke dette problem stilling. Venter på svar hvis dere lese meldinger.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.04.2020 11:19
Hei Omara. Først og fremst skal alle våre kunder behandles med respekt og jeg beklager at du ikke opplevde dette. Navnet du oppga sensureres her etter Bytt.no sine retningslinjer. Klager rettet direkte mot en av våre kundemedarbeidere kan sendes til oss ved at du tar kontakt med kundeservice. Jeg har ikke mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt basert på denne anmeldelsen, men jeg håper du tar kontakt med oss igjen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Bytt.no
"Klage" skrev Omara om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Omara og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"OK, bra"

Har liten erfaring med andre selskap. Synes at ruterenofte måtte resetttes, bedre nå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Når linjene blir sjekket av dere og det oppstår en feil kan det ikke ta 2 dager og få orden på det. Vi er helt avhengig av bredbåndsnett i disse dager. Dårlig service.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.04.2020 11:19
Hei Liv. Vi er helt enig i at internett er en avhengighet for de aller fleste - spesielt i disse tider. Vi gjør derfor alt vi kan for å opprettholde normal drift - det samme gjør også netteier og de forskjellige montørselskap rundt om. Jeg håper alt er tilbake til normalen nå og ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Har alltid vært fornøyd med tjenester fra NextGenTel"

Fornøyd, ingenting å utsette på verken kvalitet eller kundeservice

Hans R. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Har jeg hatt muligheten å gi null stjerner så har jeg gjort det."

Nettet ble utsatt på grunn av adresse-feil fra deres side, de "hadde ikke muligheten" å hjelpe, så jeg måtte be de flytte adressen min. Så, de fakturerte meg for to adresser og, så ikke nokk med dem at de gjør feil, de også svindlet meg for to abonnement. Får ikke hjelp hos kundeservice, bare en gjeng studenter som vet mindre enn en seks-åring som har lært seg å bruke google. Selve nettet fungerte og var stabilt, men jeg måtte tross alt vente over en måned lengre enn jeg skulle. 1200kr for 40 mbit i innhastighet er bare latterlig, jeg trudde ikke markedet var så ufordragelig enda, men tydeligvis ifølge NextGenTel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.04.2020 11:19
Hei Hans Hyggelig å høre at nettet fungerte og var stabilt når det først var på plass, men det var dessverre det eneste hyggelige å lese her. Her har det skjed en systemfeil som medførte at vi måtte bestille på nytt - og du i den forbindelse ble fakturert dobbelt opp. Dette er naturligvis noe vi gjør alt for å rette opp i og et eventuelt feilaktig fakturert beløp skal du naturligvis holde igjen. Det koster ikke 1200kr/mnd for 40m/bit. Hilsen Samuel i NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 909 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR