NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mitt sameie har bytta til NextGenTel, avtalte montering av kabel (to ganger) i oktober 2017 uten at montør møtte opp. Samme visa 15 november, montør var til stede men min leilighet var ei på hans skjema den dagen. Senere varslet jeg via SMS at jeg var til stede tirsdag 6 februar 2018 mellom kl 09 og 15. Ingen montør møtte opp! Jeg har for tiden tilhold i Sverige og har nå reist over grensa fire ganger uten å få kabel montert. Dette har allerede kostet meg flere tusen kroner. Har ei bruk for kabel da jeg har mobilt bredbånd fra min arbeidsgiver men må likvel betale NextGenTel via fellesutgiftene! :(
Har vært mer eller mindre uten internett/telefon i halvannen måned. Hyggelig kundeservice, men det hjelper lite på b redbåndsforbindelsen. Vet ikke hva de har gjort for å fikse det. Får liten oppdatering/informasjon. De klarer ikke levere det de lover.
Dårlig service, utnytter folk som ikke behersker norsk, veldig vanskelig å få tak i bedriften.
Var i tvil om å bytta fra Canal Diginal til NextGenTel etter noen av de omtalene jeg leste. Kan ikke kjenne meg igjen på det, og må faktisk si at rekkevidden på internettet i huset har forbedret seg mange steder hvor jeg tidligere slet. Fikk med en ruter fra de som jeg tror har løst litt av problemet. Ellers er det meste greit, god kundeservice og lite problemet ellers.
Elendig kundeservice når man endelig oppnår kontakt. Bli satt over til stadig nye avdelinger uten å oppnå kontakt. Total mangel på respekt for kundene!!
Kundebehandling som er horribelt, purring på faktura de ikke kan fremvise, kredittnota de avregner mot krav som ikke finnes, inkassoselskap som må levere tilbake oppdrag de har fått fra NextGenTel, mange kundebehandlere som lover hjelp uten noe som skjer. Dette har de holdt på med i 2 år, i all verden gjør de på? Har logget og kan dokumentere kundebehandling som er hinsides, uforståelig og komisk etter at du har gitt opp!!!
Jeg hadde først bestilt internett til 500,- i måneden på den nye leiligheten. Men! jeg oppdaget at den var blitt kansellert, tok kontakt med nextgentel på chat og fikk vite at de ikke hadde fått all infoen de trengte. Deretter så fikk jeg tilbud om 100/100mbps for 250,- i måneden ettersom jeg hadde attpåtil fått feil pris! jeg hadde først bare bestilt 60/60 -og nå får jeg 100/100 enda billigere! :D ikke nok med det men de spurte også om jeg trengte en ruter ;) Veldig god kundeservice!