Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
12
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"VERDENS verste bredbåndsleverandør"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Caroline for 18.01.2018 22.43

NextGenTel Bredbånd har totalt 295 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"VERDENS verste bredbåndsleverandør"
6 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna NextGenTel for en hver pris. De setter konsekvent opp prisen på bredbåndsabonnementet og tilbyr langt dårligere dekning enn lovet. Jeg satt 7 (!!!!) uker uten internett og noen informasjon om hva som foregikk. Jeg måtte selv kontakte NextGenTel for å få klarhet i saken og satt hver gang i snitt i 20-40 minutter i telefonkø for å komme frem. Chattjenesten deres er ikke stort bedre den heller. Kompensasjon og unnskyldninger måtte jeg BE OM. Generelt er det mye man må hale ut av kundebehandlerne, som virker lite interessert i å komme med noe annet enn tåkeprat og tomme løfter. En gang fikk jeg beskjed (etter å ha sittet en halvtime i kø) at saken jeg oppsøkte kundebehandler med "strengt tatt ikke tilhørte hans avdeling". Nå er det vel "strengt tatt" ingen avdelinger hos NextGenTel som tar seg av noe som helst men.... Kort oppsummert så har NextGenTel den dårligste og mest nedlatende kundeservicen jeg har opplevd i mitt liv. Jeg tørr ikke tenke over hvor mange timer og dager jeg har kastet bort på å klage på deres tjenester.

Bytt.no
"VERDENS verste bredbåndsleverandør" skrev Caroline om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Caroline og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Susannne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Klarer ikke levere tjenesten sin, dårlig kundeservice, vanskelige å få tak i og mye tekniske problemer. Anbefales ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Absolutt ingenting fungerer med dette selskapet.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt grusomt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Monterer ikke som avtalt og gir heller ikke beskjed. Viser ingen vilje til å hjelpe til for å rette opp egne feil. Når internett endelig er montert etter 4 måneder med surr, fungerer det ikke. Får da beskjed om at de ikke kan levere til mitt område. Dette kunne de fortalt meg ved bestilling. Etter 4 måneder venting og 2 dager fri fra jobb har jeg fortsatt ikke internett.

Kristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Vurderer du NexGenTel?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei!
Vurderer du NextGenTel som din internet leverandør, og det er derfor du kom deg inn på bytt.no?
Jo, la meg fortelle deg litt om hva jeg har opplevd! Det er ikke mye å si.. Dårlig tilbud på nettverks leverandører hvor jeg bor, så jeg måtte gå for NextGenTel.
Joda, tilbudene virker nesten for gode til å være sanne. Etter noen måneder inn som kunde, justeres prisen opp mer og mer. Nettleie, ruter og alt det gøye! Du får en boks i posten og en regning, du gleder deg og setter den opp selv, fordi å betale 1000 kr for en person til å komme hjem til deg og sette den inn i veggen blir for dumt! Alt er klart, men hvor er nettet? Nei du den blir ikke skrudd på før om to uker! Ukene går og du skrur på pc-en og kommer deg inn på Facebook og Youtube, du blir utrolig glad for at alt fungerer. Din samboer blir også glad og kobler seg på nettverket og sjekker ting samtidig. Nei, men.. Hvorfor ble nettet så tregt?
Jo, det er fordi to som bruker nettet samtidig gjør det treigt og det kan ta ett minutt eller to for å åpne google.com. Dette var kjipt, men kan leve med det! Nemmen, hvorfor stoppet Netflix å strømme? Jo, det er fordi du må restarte ruteren for tredje gang denne uken! Du kan glemme å ringe, du blir bare sittende å vente til du gir opp. Du skriver en mail og må vente to dager på svar, men er du uheldig og er noe litt forsinket med betalingen den måneden, da er de kjappe med å halvere hastigheten!
Om disse tingene faller i smak for deg, anbefaler jeg NextGenTel på det aller høyeste!
Hilsen en som er tvunget til å være kunde for 5 år!

NextGenTel Bredbånd har totalt 295 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no