Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
73
av 87 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Altfor lav hastighet"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Arve for 15.08.2019 09:10

NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Altfor lav hastighet"

Linjen detter stadig ut. Maks hastighet ved normal drift er ca 1,5 Gbit/sek.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Arve. Abonnementet ditt hos oss skal være stabilt og ikke dette ut slik du skriver. Eventuelle feil med linjen blir feilmeldt videre til netteier. Jeg håper at du tar kontakt med oss så skal vi hjelpe deg videre med feilen du opplever. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bytt.no
"Altfor lav hastighet" skrev Arve om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Arve og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bestille internet"

Det var veldig god kundeservice og rask tilbakemelding.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Abeba. Takk for tilbakemeldingen og de fine ordene. Det setter vi pris på! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Karle J. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig kundeservice!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå er tålmodigheten tatt slutt... Har hatt problemer med ruter i snart 3 mnd uten at noen inngrep har blitt tatt. Ringt en rekke ganger og blitt lovet både teknisk hjelp på døren samt nytt moden. Ringer i dag og viser seg at alt er kansellert. Dere har en siste sjanse på og få orden på dette, bytter leverandør til uken om ikke modemet har kommet. Den tekniske hjelpen dere tilbydde kan dere bare glemme. Tull, direkte løgn og en elendig behandling fra start! ORDNE OPP!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Karle. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse av oss og det er så klart ikke noe vi ønsker. Vi lyger ikke ovenfor våre kunder, men det kan oppstå problemer i forbindelse med leveransen og det skal vi rette opp i. Takk for at du gir oss en sjanse til og jeg håper og tror at vi kan endre inntrykket ditt så snart tjenesten er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt ok"

Har alltid fått god hjelp, men har hatt en del internettproblemer, men nå ser det ut til å ha fikset seg.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Mathias. Godt å høre at problemet løste seg. Det er bare å ta kontakt om du mot formodning opplever noe problemer ved en senere anledning så skal vi få løst det også. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget grusomt forferdelig service!!!"

Det er lenge siden det ble inngått avtale om tilknytning til fiber, avtalen er ikke blitt overholdt, og jeg har brukt ekstremt mye tid til å få kontakt med NGT for å prøve å finne ut hva som skjer, og i dag fikk jeg beskjed om at «denne installasjonen kan vi dessverre ikke utføre». Skal jeg starte helt på nytt med en annen leverandør, eller vil NGT omgående ordne opp i dette? Mine leieboere er mildt sagt fortvilet!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Ottar. Jeg kjenner ikke til saken, eller årsaken til at installasjonen ikke kan utføres og hvorvidt dette skyldes forhold som burde vært avklart på forhånd. Jeg kan derimot si at vi på ingen måte ønsker å avvise bestillinger, eller være vanskelig med tanke på levering. Vi ønsker deg gjerne som kunde og at du skal være fornøyd med oss. Hva som skjer videre i saken din kan jeg heller ikke svare på uten å vite hva den gjelder. Her er det lurt at du tar kontakt med oss for å høre nærmere. Om ønskelig er vi ikke bare tilgjengelig over telefon, men også chat, sosiale medier og i vår NextGenTel-app. I NextGenTel-appen kan du også få full innsikt i saker og logger tilknyttet din bestilling. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR