Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
73
av 87 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Helt elendig kundeservice!!!"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Karle J. D for 14.08.2019 18:58

NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Karle J. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig kundeservice!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå er tålmodigheten tatt slutt... Har hatt problemer med ruter i snart 3 mnd uten at noen inngrep har blitt tatt. Ringt en rekke ganger og blitt lovet både teknisk hjelp på døren samt nytt moden. Ringer i dag og viser seg at alt er kansellert. Dere har en siste sjanse på og få orden på dette, bytter leverandør til uken om ikke modemet har kommet. Den tekniske hjelpen dere tilbydde kan dere bare glemme. Tull, direkte løgn og en elendig behandling fra start! ORDNE OPP!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Karle. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse av oss og det er så klart ikke noe vi ønsker. Vi lyger ikke ovenfor våre kunder, men det kan oppstå problemer i forbindelse med leveransen og det skal vi rette opp i. Takk for at du gir oss en sjanse til og jeg håper og tror at vi kan endre inntrykket ditt så snart tjenesten er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bytt.no
"Helt elendig kundeservice!!!" skrev Karle J. D om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Karle J. D og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt ok"

Har alltid fått god hjelp, men har hatt en del internettproblemer, men nå ser det ut til å ha fikset seg.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Mathias. Godt å høre at problemet løste seg. Det er bare å ta kontakt om du mot formodning opplever noe problemer ved en senere anledning så skal vi få løst det også. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget grusomt forferdelig service!!!"

Det er lenge siden det ble inngått avtale om tilknytning til fiber, avtalen er ikke blitt overholdt, og jeg har brukt ekstremt mye tid til å få kontakt med NGT for å prøve å finne ut hva som skjer, og i dag fikk jeg beskjed om at «denne installasjonen kan vi dessverre ikke utføre». Skal jeg starte helt på nytt med en annen leverandør, eller vil NGT omgående ordne opp i dette? Mine leieboere er mildt sagt fortvilet!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Ottar. Jeg kjenner ikke til saken, eller årsaken til at installasjonen ikke kan utføres og hvorvidt dette skyldes forhold som burde vært avklart på forhånd. Jeg kan derimot si at vi på ingen måte ønsker å avvise bestillinger, eller være vanskelig med tanke på levering. Vi ønsker deg gjerne som kunde og at du skal være fornøyd med oss. Hva som skjer videre i saken din kan jeg heller ikke svare på uten å vite hva den gjelder. Her er det lurt at du tar kontakt med oss for å høre nærmere. Om ønskelig er vi ikke bare tilgjengelig over telefon, men også chat, sosiale medier og i vår NextGenTel-app. I NextGenTel-appen kan du også få full innsikt i saker og logger tilknyttet din bestilling. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Wassim F. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fikk ikke den hjelp jeg trengte"

Prøvde å få innstilling så raskt, men fikk ikke det. Ansattene som svarte meg var ikke hyggelig å snakke med kunden.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:29
Hei Wassim. Jeg syns kollegene mine er svært hyggelige og hører stadig trivelige samtaler, men det er dumt å høre at du ikke syns det var hyggelig å snakke med konsulenten. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kjerstin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Nekter å overføre annen operatør"

Nekter å overføre til annen operatør. Har prøvd 5 ganger uten resultat, nå er abonnementet sagt opp.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:29
Hei Kjerstin. Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår det rett, men vi setter oss ikke på bakbena om du ønsker å bytte leverandør. Dette styres gjennom et statlig organ og det er strenge rutiner knyttet til dette. Ved overføring til en annen leverandør er det eksempelvis viktig at det er samme juridisk eier på gammelt og nytt abonnement, i likhet som om du bytter mobiloperatør. Ta gjerne kontakt med oss vedrørende årsaken til at overføringen din har blitt avvist. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR